Gjest medlem-1432 Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Noen som har deltatt på noe slikt her inne? hvordan var det, og hva oppnår man egentlig ved fullført kurs?
Verbal Hologram Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 (endret) Eneste jeg vet er at det er utrolig dyrt. Så plakat engang, tror det var i USA (NB Ikke sikker i det hele tatt) Husker ikke nøyaktig kostnaden, men husker at jeg ble veldig forbauset over prisen. EDIT: Fant forsåvidt dette, http://www.bartenderskolen.com/bok/bartender Mye rimeligere pris. Endret 31. juli 2011 av Verbal Hologram
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 14500 ca der jeg har sett, f.eks Kreta, men er sikkert litt dyrere i USA kan jeg tenke meg.
Nedward Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Med tanke på at alle de jeg kjenner som har stått bak en bardisk ikke har tatt noe kurs så tror jeg ikke det har så mye for seg.
satchman Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 (endret) Med tanke på at alle de jeg kjenner som har stått bak en bardisk ikke har tatt noe kurs så tror jeg ikke det har så mye for seg. Jeg må si meg enig. Det kan hende at det er en faktor når man faktisk skal søke jobben, men i den daglige utførelsen er det veldig få steder her i landet hvor det forventes at bartenderen skal mikse sammen relativt ukjente drinker på stående fot. Det store volumet på 'alle' utesteder er øl og 5-6 standarddrinker som man kan lære seg i løpet av en time uansett. Endret 31. juli 2011 av satchman
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Jeg tenker mer at det kunne ha vært gøy for å oppleve noe nytt, og kansje jobbe litt videre som bartender der borte etter fullført kurs. Et avbrekk i fra et kjedelig liv i Norge.
*F* Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Er du i forsvaret kan dette kurset somregeø tas gratis.
Nedward Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Jeg ser ikke helt hvordan et bartenderkurs gir noen taktiske overtak i krig. Men det kan jo hende jeg tar feil.
FlinkeFreddy Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Hæ? er du sikker på det? Dette kan jeg bekrefte! Uansett synes jeg det høres gøy ut! Ønsker deg lykke til
Verbal Hologram Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Som sagt trodde man dro dit for opplevelsen. Nå vet ikke jeg hvordan det er der, men som jeg har forstilt meg selv er, festing og miksing av drinker. Kan hende jeg er helt på bærtur nå.
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Jeg synes det kunne ha vært greit og prøvd for opplevelsen sin skyld. Vurderer også frivillig arbeid i andre land.
satchman Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Jeg synes det kunne ha vært greit og prøvd for opplevelsen sin skyld. Vurderer også frivillig arbeid i andre land. Der er jeg helt enig med deg - det er nok en morsom opplevelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå