Gå til innhold

iPhone album gjemmer seg bak teksten Albumer


Anbefalte innlegg

Noen ganger etter at jeg har sett på noen bilder i albumet mitt gjemmer albumet seg under tittelen "Albumer" slik at jeg ikke kan trykke på det. Altså: etter å ha sett i albumet mitt og gått ut til oversikten over alle albumene (har bare ett jeg), har det første albumet flyttet seg under tittelen Albumer. Jeg kan ikke se i albumet mitt fordi jeg bare kan trykke på teksten og ikke selve albumet som gjemmer seg bak teksten. Jeg skrur iPhoneen av og på for å løse det.

Men finnes det en annen løsning?

Er det noen som har samme problem?

Endret av cyclo
Undertittel fjernet. Undertittel skal i utgangspunktet være sperret for ordinære brukere og skal bare brukes i moderatorærend.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen ganger etter at jeg har sett på noen bilder i albumet mitt gjemmer albumet seg under tittelen "Albumer" slik at jeg ikke kan trykke på det. Altså: etter å ha sett i albumet mitt og gått ut til oversikten over alle albumene (har bare ett jeg), har det første albumet flyttet seg under tittelen Albumer. Jeg kan ikke se i albumet mitt fordi jeg bare kan trykke på teksten og ikke selve albumet som gjemmer seg bak teksten. Jeg skrur iPhoneen av og på for å løse det.

Men finnes det en annen løsning?

Er det noen som har samme problem?

 

 

altså.

 

1. du kan søke etter nye oppdateringer på tlf din og se om det har kommet noen ut, som oftes skjer det automatisk, men kan jo ha sine årsaker.

 

2. Det kan også høre ut som telefonen har tektiske feil i seg/ hvis du ikke har mistet den i bakken/. Hvis du ikke har gjort det, såkan du sende den inn med en rapport på akkuratt det som skjer når du åpner photo albumet ditt. (dermed kreve en NY tlf)

Lenke til kommentar

I iTunes eller (USB)? Kan du gi meg litt mer info der takk?

 

 

Dukjøper deg en ledning som går fra din tlf til pc-en.. den samme som du har...

 

 

Så lenge ikke pc-en finner enheten på at du plugger inn tlf, så må det være no geligt med lednigen. Det kan være mange årsaker. Men ikke no spesifikt med at man hvet akk hva som er feilen :p

 

Men har du prøvd andre USB porter på pc-en din¨? til og bruke for å koble til?: P

Lenke til kommentar

Hvis jeg trykker Home knappen 2 ganger kommer jeg jo til de 4 siste appene jeg har vært på. Har 143 programmer. Jeg sletter noen etter hvert. Det skal under 100.

4 siste nei... ;)

Om du "trekker" listen mot venstre, er det mange flere der. (om du har mer enn 4 åpne) om du aldri har gjrot det, anbefaler jeg deg å scrolle mot venstre og lukke ALLE programmene som ligger der ;)

Lenke til kommentar

Vet om flere som har opplevd dette. Flesteparten av de hadde X titalls applikasjoner løpende. Når du trykker home knappen to ganger, og får opp åpne programmer, ligger det mange å kjører der? Om så er, så slett/lukk applikasjer, så ordner det seg kanskje

 

Det er vel en liste over Recent Programs du får opp da, altså programmer som har vært åpne i det siste..?

Med mindre man jailbreaker og legger inn software som endrer på det da..

Lenke til kommentar

Der var det mange. Skal jeg slette de? Men hvis jeg sletter de, sletter jeg den da, eller fjerner jeg det fra lista?

 

 

 

Alle er fjernet.

 

Flott.. du du fjerner de ikke, bare lukker de.

Løste alt det andre seg også nå?

 

Vet om flere som har opplevd dette. Flesteparten av de hadde X titalls applikasjoner løpende. Når du trykker home knappen to ganger, og får opp åpne programmer, ligger det mange å kjører der? Om så er, så slett/lukk applikasjer, så ordner det seg kanskje

 

Det er vel en liste over Recent Programs du får opp da, altså programmer som har vært åpne i det siste..?

Med mindre man jailbreaker og legger inn software som endrer på det da..

 

Ja - men man trenger ikke si det vanskeligere enn ovenfor ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...