jectton Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Hei. Har problemer med å formatere mac disk i windows, noen som har greie på dette? mvh Jon
fredrik-fyksen Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Windows 7? kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Datamaskinbehandling -> lagringsplass -> diskbehandling (lokal) Se om du finner den i den listen som er der. Skal du bruke disken i windows maskinen, eller skal du bare "wipe" disken til å bruke i en mac senere?
Hårek Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 I Diskbehandling sletter du partisjonen og lager en ny.
jectton Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Skrevet 26. juli 2011 Windows xp, når jeg prøver å formatere den sier windows meg at Windows ikke kan formatere denne filtypen. skal bruke den i windows senere
N o r e n g Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Du må bruke GParted, og skape en DOS-filtabell for å få disken til å fungere i Windows. Apple bruker sin egen standard.
Hårek Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 GParted vil sikkert fungere, men det er jo så mye enklere hvis det lar seg gjøre i Diskbehandling. At du ikke får til å formatere en Mac partisjon er som forventet. Men prøvde du å slette partisjonen slik jeg foreslo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå