Gå til innhold

Billigere valg enn kontantkort?


Gjest medlem-211409

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-211409

Hei :) Jeg har hatt mobilen min i litt over et år nå. I dette året har jeg hatt et Telenor-abonnement som gikk ut på at jeg fikk satt automatisk 200 kr inn i måneden. Brukte jeg mer enn 200 kr måtte jeg kjøpe kontantkort. Nå er dette abonnementet ute og jeg er på jakt etter et bedre abonnement. Nå i det siste har jeg måttet kjøpt kontantkort (som er veldig dyrt) siden abonnementet har gått ut.

 

Jeg er ikke ute etter å kjøpe ny mobil, bare nytt abonnement til den jeg allerede har.

 

Det er vanskelig å si hvor mye jeg bruker mobilen i måneden, men jeg anslår at jeg sender rundt 200 SMS og ringer i ca 2 timer. Hadde jeg hatt noe som helst peiling på mobiloperatører og hatt en anelse om hvor og hvordan jeg skulle funnet ut av dette selv, hadde jeg gjort dette, men jeg har ingen anelse om hvordan man finner ut av slik :dontgetit: . Har hørt at OneCall er bra saker til de aller fleste? Setter pris på all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Djuice 1 All M eller hva det heter, 199,- pr mnd for 500 ringe minutter, 500 sms og 500MB

Burde være midt i blinken? Oppstartsavgift er inkl i de inkl ringe minuttene

 

Eller OneCall Folkepakka, den gir akkurat det samme.. Men 500MMS i tillegg..

 

I tillegg får man med OneCall muligheten til å bytte mellom forskjellige nett dersom Telenor tryner igjen.. :) (Forutsetter at man er innenfor dekningsområdet til Network Norway)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Djuice 1 All M eller hva det heter, 199,- pr mnd for 500 ringe minutter, 500 sms og 500MB

Burde være midt i blinken? Oppstartsavgift er inkl i de inkl ringe minuttene

 

Eller OneCall Folkepakka, den gir akkurat det samme.. Men 500MMS i tillegg..

 

I tillegg får man med OneCall muligheten til å bytte mellom forskjellige nett dersom Telenor tryner igjen.. :) (Forutsetter at man er innenfor dekningsområdet til Network Norway)

Japp.... men jeg styrer unna onecall - da mange har probelemer med SGII og onecall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...