Gå til innhold

[Løst] C&C: Generals og Zero Hour virker ikke


Anbefalte innlegg

Kjøpte begge spill på tillbud, installerte dem og skulle starte dem. De bare slutter å virke før de starter. Har prøvd

 

Mange alternativer ang komp modus.

Reinstallert

Hentet oppdateringer

 

Får bare game.dat sluttet å virke etter loadetid ventetid på hovedmenyen den lille ruten før selve spillet starter.

 

Noen som vet råd?

 

Har win 7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.techsupportforum.com/forums/f59/solved-generals-and-amp-zero-hour-unable-to-load-game-536534.html

 

Re: Generals & Zero Hour (unable to load game)

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Please close this Thread as the issue has now resolved by reformat the laptop.

 

TQ

 

Så du får formatere disken din :p

-

Men jeg har dessverre ikke et svar til problemet ditt :/

Etter de søkene jeg fikk på Google, så virker det som det er mange som har det samme problemet og som sitter på Windows 7 som OS.

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Jeg har selv slitt med å få C&C generals Zero Hour og Generals til å starte på Windows 7 64 bit. Jeg fikk løst det. Men jeg husker ikke helt hvordan. Jeg tror det var options.ini inni C:\Users\Brukernavn\Documents\Command and Conquer Generals Zero Hour Data

 

 

Erstatt options.ini med denne:

AntiAliasing = 4
BuildingOcclusion = yes
CampaignDifficulty = 1
DrawScrollAnchor = 
DynamicLOD = no
ExtraAnimations = yes
GameSpyIPAddress = 0.0.0.0
Gamma = 50
HeatEffects = yes
IPAddress = 0.0.0.0
IdealStaticGameLOD = Low
LanguageFilter = false
MaxParticleCount = 5000
MoveScrollAnchor = 
MusicVolume = 0
Resolution = 800 600
Retaliation = yes
SFX3DVolume = 80
SFXVolume = 70
ScrollFactor = 100
SendDelay = no
ShowSoftWaterEdge = yes
ShowTrees = yes
StaticGameLOD = Custom
TextureReduction = 0
UseAlternateMouse = no
UseCloudMap = yes
UseDoubleClickAttackMove = no
UseLightMap = yes
UseShadowDecals = yes
UseShadowVolumes = yes
VoiceVolume = 70

 

Dersom spillet (zero hour) fungerer etterpå kan du endre oppløsning til samme som skjermen din da valget av oppløsning er noe amputert i spillmenyen.

 

Tilsvarende løsning for Generals burde fungere men jeg spillte kun zero hour og skirmish med vennene mine.

Lenke til kommentar

http://www.techsupportforum.com/forums/f59/solved-generals-and-amp-zero-hour-unable-to-load-game-536534.html

 

Re: Generals & Zero Hour (unable to load game)

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Please close this Thread as the issue has now resolved by reformat the laptop.

 

TQ

 

Så du får formatere disken din :p

-

Men jeg har dessverre ikke et svar til problemet ditt :/

Etter de søkene jeg fikk på Google, så virker det som det er mange som har det samme problemet og som sitter på Windows 7 som OS.

 

lol formatering på vei :) neida:)

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har selv slitt med å få C&C generals Zero Hour og Generals til å starte på Windows 7 64 bit. Jeg fikk løst det. Men jeg husker ikke helt hvordan. Jeg tror det var options.ini inni C:\Users\Brukernavn\Documents\Command and Conquer Generals Zero Hour Data

 

 

Erstatt options.ini med denne:

AntiAliasing = 4
BuildingOcclusion = yes
CampaignDifficulty = 1
DrawScrollAnchor = 
DynamicLOD = no
ExtraAnimations = yes
GameSpyIPAddress = 0.0.0.0
Gamma = 50
HeatEffects = yes
IPAddress = 0.0.0.0
IdealStaticGameLOD = Low
LanguageFilter = false
MaxParticleCount = 5000
MoveScrollAnchor = 
MusicVolume = 0
Resolution = 800 600
Retaliation = yes
SFX3DVolume = 80
SFXVolume = 70
ScrollFactor = 100
SendDelay = no
ShowSoftWaterEdge = yes
ShowTrees = yes
StaticGameLOD = Custom
TextureReduction = 0
UseAlternateMouse = no
UseCloudMap = yes
UseDoubleClickAttackMove = no
UseLightMap = yes
UseShadowDecals = yes
UseShadowVolumes = yes
VoiceVolume = 70

 

Dersom spillet (zero hour) fungerer etterpå kan du endre oppløsning til samme som skjermen din da valget av oppløsning er noe amputert i spillmenyen.

 

Tilsvarende løsning for Generals burde fungere men jeg spillte kun zero hour og skirmish med vennene mine.

 

eksisterer ikke noe slik fil noe sted ...

 

kompmodus xp servicepack 2 og krys på kjør som adm.

Endret av Solosuper
Lenke til kommentar

Har også hatt store problemer med dette selv om jeg eier begge spillene. Løsningen ble følgende som fungerer veldig bra;

 

last ned (vet ikke om jeg bryter en forumregel nå. Men dette mener jeg kun for de som allerede eier spillet)

http://thepiratebay.org/torrent/3643126/Command_And_Conquer_Generals_and_Zero_Hour_PC_Windows

 

Følg guiden i den øverste kommentaren. Du kan endre nøkkelen til din egen i PART 2 under [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ en for generals og en for zero hour.

 

Best om du beholder default install directory også. om du oppretter en ny må du redigere PART 2.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Har også hatt store problemer med dette selv om jeg eier begge spillene. Løsningen ble følgende som fungerer veldig bra;

 

last ned (vet ikke om jeg bryter en forumregel nå. Men dette mener jeg kun for de som allerede eier spillet)

http://thepiratebay.org/torrent/3643126/Command_And_Conquer_Generals_and_Zero_Hour_PC_Windows

 

Følg guiden i den øverste kommentaren. Du kan endre nøkkelen til din egen i PART 2 under [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ en for generals og en for zero hour.

 

Best om du beholder default install directory også. om du oppretter en ny må du redigere PART 2.

 

det virket ved å følge oppskriften med disse to filene. trengte ikke register greiene. lastet heller ikke ned spillet, men bruikte cdene mine. takk skal du ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...