Gå til innhold

Tråden peter molyneux skulle tatt en titt på


Velarol

Anbefalte innlegg

Velkommen til tråden for de av oss som elsker fable, men hater å se det sakte men sikkert blir dårligere for vært spill.

her kan du skrive hva du tror er feil og hva som kan eller burde gjøres noe med.

hva ville gjort fable 4 til det beste fable spillet?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det er for sent, alt for sent. Fableserien er død.

 

Alle og hvermann vet at serien har gått nedover spill for spill. Også nå kommer det neste, som en jævla railshooter?! Wtf, way to kjøre noe som hadde potensiale ned i søla.

 

 

synes det er så jævla iriterende å sitte å se på at det skjer:P

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det virker som om Fable IV allerede er under utvikling, så det er på tide at jeg bidrar med min egen liste:

 

1. Mer tid: Lonhead brukte to år på Fable III, og jeg mistenker at det var noen måneder for lite. Fable III hadde en rekke alvorlige glitcher da det ble lansert, og spillet var bare 5,5GB stort.

 

2. Flere ressurser: Ny grafikkmotor eller en kraftig oppgradering av den eksisterende teknologien.

 

3. Betydningsfulle companions/romances: Noe lignende systemet til Mass Effect. En rekke karakterer med distinkte identiteter som kan følge etter deg og hjelpe deg. Lionhead kunne f. eks ha lagd 5 snille og 5 onde companions, noe som hadde økt gjenspillingsverdien til spillet.

 

4. Eiendommer som gir spilleren quests. Dette var noe av det jeg savnet aller mest fra Fable II. Oppdragenee oppmuntret meg til å saumfare Albion på jakt etter kjøpbare eiendommer.

 

5. Et ekte dialogsystem: For min del er det interessant å bare snakke ulike NPC-er, og høre hva de har å si om verdenen spillet foregår i. De trenger ikke alltid å ha en quest på lur. Det handler om å forbedre måten man opplever verdenen på.

 

6. Gjør det vanskeligere: Eller gi oss i det minste muligheten til å justere på vanskelighetsgraden. Bethesda og Bioware klarer det, så da burde også Lionhead klare det.

 

7. Ta i bruk hele kontrolleren: Hvorfor er alle uttrykkene knyttet til en knapp når det finnes ubrukte knapper på kontrolleren? Hvorfor kan vi ikke bruke Back-knappen til å quicksave spillet?

 

8. Flere stats/talents: Fallout, Mass Effect, Borderlands og The Elder Scrolls har solgt kjempebra. Folk er ikke redde for å gå opp i level eller å justere på ferdighetspoengene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...