Gå til innhold

Must see


Styrketrenern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er du? 16? For jeg synest sterkt at dere skal slutte å ikke gidde å se "gamle" filmer bare pga prinsippet at filmen er gammel. Visst du ikke har sett de to filmene Langdon nevnte, så synes jeg virkelig du bør se de snarest, og holde opp med å tro at alle filmer før 2011 suger :)

 

Ekkelt at du vet hvor gammel jeg er, nesten? Jeg er 17 din fjott. Jeg bestemmer selv om jeg liker gamle filmer eller ei. Nå har jeg faen meg fått nok. Jeg kommer her å spør om ett filmtips, og hva får jeg til svar? Bare dritt. Om du ikke har noe konstruktivt å komme med så kan du bare drite i å svare.

Lenke til kommentar

Den hørtes veldig skummel ut, bare for å få oppklart det: Jeg vil IKKE se noen skummel film :blush:

 

Kjæresten min, Ole har veldig lett for å bli påvirket av slike filmer.. Gjerne noe litt sexy - har sett mannen som elsket yngve, men ble bare oppgitt, var ikke noe sexy i det hele tatt spør du meg. Og i tillegg var den norsk, noe som trekker veldig ned ofte.

Lenke til kommentar

Alle sammen er overvurderte, de siste av Coen har jeg ufattelig lite til overs for, Inception er bare kvasifilosofisk vrøvl, Dark Knight en smule overhypa, og Slumdog.. Joa, Slumdog er vel en liten klassiker. Men No Country har rett og slett ikke noen slutt, bare totalt meningsløst når det kommer til storytelling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...