Gå til innhold

Fantasy Premier League 2011/12

Maefteda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det sånn at de 2 dårligste rundene blir strøket på slutten av sesongen? Jævelig teit. Kanskje man leder komfortabelt men så mister man masse poeng fordi man har gjort det bra hver runde mens 2. plassen skyter forbi fordi han har hatt et par elendige runder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kompany burde få 6 poeng (holde nullen og spille samtlige minutter). Yaya burde gjøre det samme, altså 3 poeng. Leroy Lita forventer jeg ikke noe av, og 2 poeng er godkjent. Sum: 11 poeng. Kan bli en godkjent runde det her. :thumbup:

Skrevet (endret)

Noen som vet hvorfor ikke det går å bytte de 2 spillerne som skal være mulig på tv2 sin manager? Må en vente til etter 3. runde?

Mener Toure hadde en assist så ble noen poeng sammen med Lescott på fpl

Endret av nokia963
Skrevet

Sjekk hva som er gitt poeng for ved å holde musa over antallet poeng til spilleren den runden. Sikkert fått noen bonuspoeng for å være en av banens beste.

Skrevet

What? Jeg brukte wildcardet mitt her om dagen da jeg bytta ut en god spillere, tapet i poeng hadde vært på 26 eller noe sto det før jeg bytta så jeg valgte å bruke wildcardet mitt.

Skrevet

1. Receive unlimited transfers

No points will be deducted for any transfers you make up to the Gameweek 2 deadline (11:30 BST on Saturday 20th August 2011). If you have already made transfers and had points deducted, these will be restored to your overall total by midnight on Tuesday 16th August 2011. If you have already opted to play your wildcard, this too will be restored at the same time.

Skrevet (endret)

SWEEEET! Inn med Aguero ...

Edit: Flere som blir sendt til en litt unormal loginside for TV2 manager?

Edit2: Rart. Fikk logga inn og registrert meg første gangen med Opera. Nå får jeg ikke logget inn, kommer ikke til innloggingsskjermen engang. Men det funker i Firefox, wut?

Endret av Alt-Ctrl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...