Gå til innhold

LG P920 Optimus 3D eller HTC Evo 3D?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble jeg pittelitt klokere. Får håpe Evo 3D veldig snart kommer, så jeg får peiling på hva prisen blir.

Og at det skjer før denne windows-mobile samsungen jeg har nå takker for seg.

 

Sorry, må bare spørre...

Hvilken mobil har du nå???

 

Husker absolutt ikke hva den heter, men etter å ha lett litt, så føler jeg meg nogenlunde sikker på at det er Samsung i780 :)

Lenke til kommentar

Da ble jeg pittelitt klokere. Får håpe Evo 3D veldig snart kommer, så jeg får peiling på hva prisen blir.

Og at det skjer før denne windows-mobile samsungen jeg har nå takker for seg.

 

Sorry, må bare spørre...

Hvilken mobil har du nå???

 

Husker absolutt ikke hva den heter, men etter å ha lett litt, så føler jeg meg nogenlunde sikker på at det er Samsung i780 :)

 

Ok :)

Lenke til kommentar

nKyb: Du nevner manglende oppdateringer som et lg-problem.

Dette er i aller høyeste grad et forbigående problem, det ordner seg til høsten.

Evo 3d sitt lille minne, derimot, forblir et problem så lenge telefonen er i eksistens.

Beklager for sent svar, men det er ikke bare mangel på oppdatering jeg siktet mot. Løftet de ga før de lanserte Optimus serien var at de skulle oppdatere til 2.3 så fort det ble tilgjengelig. Hva skjedde? Jo, de utsatte oppdateringen til høsten uten et bestemt dato og Optimus2X (O2X) bukere måtte vente i et halvt år... Det sier mye om kunderservice og de tar en Sony Ericssons første generasjon av Xperia serien (som fortsatt kjører 2.1).

 

Et problem er ikke forbigående når de utsetter og utsetter. Det er et problem som kan bli til et trend. 2.3 ble tilgjengelig i april, LG utsatte det til sommeren, men istedenfor 2.3 versjon, kom de med 2.2.1 oppdatering. Dette er snakk om O2X. Heller var det ikke morsomt da O2X inneholder kritiske bugs som ødelegger for brukerne (frysninger og tilfeldige restart). Ble disse rettet opp med en gang? Nope.

 

HTC har mer ram enn LG (512MB mot 1GB). Snakker du om lagringsminne så er det ikke et stort problem da dette kan løses med micro-SD kort.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da er det en liten bump fra meg her.

 

Nå har HTC Evo 3D kommet til Norge - men jeg sliter med å finne noen vettuge, direkte sammenligninger. De to eneste jeg har funnet kommer til 2 forskjellige konklusjoner. Den ene mener de er like, den andre at HTC er best.

 

Jeg aner ikke hva jeg vil ha. Mest RAM, nyeste android og best kamera (HTC) eller mest minne, full HD kamera og en mye større og totalt 3D opplevelse (LG) -.-

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette blir nok den siste bumpen min. Jeg kjøpte HTC Evo 3D noen dager etter min forrige post. Og etter å ha slitt en del med å klare å se 3D og dermed vært litt skuffet, og også hørt at dette skulle være lettere på LG'n, så fryktet jeg det værste. Men nå vet jeg akkurat hvordan jeg skal holde mobilen. 3D effekten kommer med en gang, og jeg storkoser meg med mobilen! :)

 

Det var verdt alle pengene, og jeg takker alle som har bidratt i denne tråden for all hjelp! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...