Gå til innhold

Hvilket studie kom du inn på?


V_B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha slitt i tre år etter videregående med kronisk sykdom som gjør at jeg sliter med å balansere jobb og studier fikk jeg endelig fullført fysikk og matematikk, og kom inn som Dataingeniør på HiST.

 

Samme året som plagene mine er blitt merkbart mye bedre og lånekassen innfører ekstra stipend til kroniske syke sånn at jeg ikke er avhengig av jobb, jeg spår en lysere tid for meg selv fremover :fun:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342

2.valget, Skipsdesign i Ålesund, hadde ikke forventet det i hele tatt men er selvfølgelig fornøyd! Blir 3 spennende, dog tøffe, studieår. Bare å finne bolig igjen...

Lenke til kommentar

Forsetter med bachelor i historie, men med fokus på tidligere emner i år, forbedre karakter osv. Var dog sikret dette uansett så ingen stor overraskelse ^^

 

Skulle egentlig ta et emne i religion, men fikk noe beskjed om jeg må ha søkt tidligere eller noe sånt, får vel kontakte uia når eg kommer hjem fra ferien.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Søkte medisin på alle universitetene i Norge, men greide å ødelegge snittet mitt med ca. 0,2-0,3 karakterer grunnet fire eksamener som aldeles ikke gikk som planlagt.

 

Så nå skal jeg sanke poeng og nyte livet i noen år. Nå til høsten blir det årsstudium i realfag ved UiO :thumbup:

Lenke til kommentar

Bachelor i Electronic and Communication Engineering hos University of Bath.

 

Jeg vurderer å søke meg til Aberystwyth Uni. (Business and Management) f.o.m. høsten 2012, så jeg hadde blitt veldig glad om du har lyst til å dele litt informasjon når du har fått erfaring fra skolen og byen. :grin:

 

Husk å ha med lokasjon i vurderingen din. Det går ikke akkurat direktefly fra Oslo til Aberystwyth. ;) Det kan veldig fort ta deg en hel dag for å komme dit.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Bacherlor i Engelsk ved UiA! :thumbup:

 

Gled deg til verdas tørraste fag med verdas tørraste forelesar(som aldri klarer å time forelesningane sine fornuftig, sånn at alt blir rot) - ENG1100. ENG1304 med Rebekka Scherr, eller kva ho heitte, var derimot ganske ålreit sjølv om det er langt frå mitt interessefelt.

 

Men for alt eg veit, så har du meir motivasjon til denslags fag enn meg, så lykke til!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...