Gå til innhold

Daniel Sexy


dronjom

Anbefalte innlegg

ikke planer om......... å slutte nei :p hehe. alt ligger på www.youtube/dronjom :)

-og så må dere absolutt ikke glemme hjemmesiden min :)

www.dronjom.tk

Jeg har ikke oppdatert den så mye på en stund, annet enn å laste opp Daniel Sexy, for nå som jeg har fått garageband med macen så har jeg oppdatert og forbedret og mixet haugevis av gamle låter så mange skifter helt karrakter og blir mye bedre :) skal laste opp mange på en gang snart :)

det blir sykt, tro meg :)

Endret av dronjom
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe si hva du vil ironi eller ikke :p jeg bare vil leve livet og ha et morsomt liv jeg :) kan bli morsomt å lese gjennom det her hvis jeg er på billboards med en melodi eller sang en dag :p så er bare å skrive masse greier :p

 

jeg tar liker på kommentaren din jeg :) :)

Lenke til kommentar

Dette er et helt vanlig svar: Er DU? :p

 

nei desverre, jeg blir ikke den nye Rebecca Black, Rebecca Black blir den nye Daniel Sexy :p dessuten er daniel sexy låt som kan være på utlån, hvis andre vil fremføre den er det helt okay, bare å ta kontakt :) de etterspør at en kvinne burde prøve den, de musikerne jeg har hørt litt fra i kristiansand synes det kan være en ide :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er et helt vanlig svar: Er DU? :p

 

Nei, jeg er ikke tilbakestående, jeg vil tro at de aller fleste som har vært inne her, lest og sett videoen av deg har lurt på om du var tilbakeståendes, ikke nok med at du står der som en idiot og synger "daniel sexy" så tror du faktisk at du underholder og synger bra.

 

Dette minner meg om slike idol auditinoer som havner på youtube og folk ler av og ikke forstår hvordan den personen som sang ikke hører selv hvor forferdelig dårlig en synger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hehe :p som sagt var dette en test for morro :p jeg har aldri sunget fra scenen alene før en eneste gang ;) jeg er bare ikke så høytidelig som alle slike forabrukere er når de kommenterer i hytt og ner :p

 

jeg tar liker på den også, for jeg liker sånn ærlighet :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

her er oppslag som kom på www.pd.no rett istad :)

http://www.pd.no/lokale_nyheter/article5677044.ece

Jeg som står i oransje t-skjorte som dere ser helt til venstre :)

kommer sikkert mer om det i porsgrunns dagsavis papiravis i morgen :) hu som var der intervjuet meg personlig og tok 4-5 bilder av meg fordi jeg er mye på timene til Wagner :)

 

Så det er kult :) Kom på WF time i porsgrunn på mandager og onsdager klokka 8, koster 70 kroner gangen :) ellers kan man jo sitte å se på også langs trappen oppenfor :)

Lenke til kommentar

hehe :p jeg er ikke opptatt av å bli mest mulig kjendis, men hadde vært kult litt :p hehe. Blir artig å lese papiravisen i morgen, vil jo tro de lager en lenger artikkel der, jeg kan eventuelt ta bilde med mac kameraet og legge ut her i tråden i morgen hvis det står noe :) men det er gøy på timene, er jo sånn man bestemmer helt hvor mye man vil bruke av energi helt selv, vil man ta det rolig gjør man det, eller stopper opp litt, og vil man gi alt så gjør man det :) jeg har vært en god del ganger på scenen, Wagner vinker opp deltagere i timen, og noen ganger sier han at den som vil kan komme opp ved siden av han :) han har vinket meg opp på scenen kanskje 30 ganger siden februar / mars da jeg var på scenen første gang, jeg har jo gått ned 10 kilo også på den perioden :) gir litt ekstra uten å tenke over det når jeg står på scenen forran alle :yes: så han bruker ofte meg som eksempel på de som har gått ned mye, og var jo litt derfor han sente jorunalisten bort for å snakke med meg på onsdag også, hvis det kommer i papirutgave i morgen. Vet jo ikke sikkert. Koster 70 kroner, og gratis prøvetime ;) Må reklamere litt for naboen min siden han inspirerer musikken min :) det var jo han som sa han trengte låter til film han holder på å lage, så spøkte en annen nabo at jeg kunne jo lage en låt om meg selv også. Og så skrev jeg først ned navnet mitt, Daniel, som stikkord, og fortet meg med å skrive det morsomste første jeg kom på for å tulle litt med de, så da la jeg til Sexy, så det stod daniel sexy :p men så la jeg det litt til side for jeg trodde det var litt tåpelig (som mange av dere mener :p ), og jeg hadde jo ikke melodi eller tekst eller noen ting, bare tittelnavn, så jeg la ideen litt til side. Men så en søndag i februar tenkte jeg at jeg ville prøve for morroskyld. Så da laget jeg hele sangen og hele melodien mens jeg lå på senga i leiligheten min :) det eneste jeg har gjort etterpå er at jeg fant jo ut jeg kunne repetere melodien flere ganger :) og skifte instrumenter da jeg lærte meg garageband nå for et par tre uker siden :) så sånn er historien på den låten :) det eneste jeg har forandret av teksten etterpå er at jeg sang "vend to the right and jump to the left", så fikset jeg så det ble "turn to the right osv " istedet, det er alt jeg har forandret av teksten etterpå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

da får jeg bygge tidsmaskin.. :p

 

Tusen takk :D kult å få komplimenter rettet mot spesifike deler av låten :) btw, på partiet du nevner - husk på at hvis det er en jente som synger så kan hun istedet synge sitt eget navn istedenfor Daniel på refrenget, og --> "BOYS on the planet, the party has just landed" ;)

 

:)

Lenke til kommentar

selv om du setter et troll forran en råtten pc med lys på så blir ikke det automatisk en tidsmaskin. Eller kanskje blir det det? Ingen har sikkert prøvd så sikkert verdt et forsøk... noen som har et troll.. sånn at jeg kan reise frem 100 år i tid og holde daniel sexy conserts ?? :p

 

kult bilde, kunne vært en egen daniel sexy versjon på youtube med animert en sånn monster som ligner litt på den, som synger låten min, kanskje kult? :p jeg vil laste opp flere geniale versjoner av daniel sexy senere, og dersom en kvinne får forsøkt sunget den så kan vi laste opp det også, hvis ikke en kvinnelig leser i denne tråden vil prøve selv da :) jeg gir dere isåfall lov til det :) hadde vært artig og sett andres versjoner :)

 

 

Takk, Gypsy :) :) :) jeg hadde visst ikke svart på din kommentar så jeg gjorde det her istedet :) det skal bli den neste landeplagen, så pass på hjernene deres, låten (og senere versjoner av den) kommer inn og bosetter seg der hørselsnervene og sånn er :p heheh :D

Endret av dronjom
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...