Gå til innhold

Nå kan du oppdatere din Desire Z


Anbefalte innlegg

Problemet med stor ÆØÅ er mer flaut for HTC i mine øyne enn noe som plager meg, derimot er det at mobilen scroller opp av seg selv mens jeg skriver mld(som fører til at jeg må scrolle ned til skrive feltet igjen opptil flere ganger) noe som virkelig plager meg.. men noe sier meg de ikke kommer til å fikse dette, må vel sende den inn eller no slikt

Samme problemet her også

Har fått oppdatering på HTC Desire Z. Fytte rakkern for no dritt.

Får røde prikker under nesten hvert eneste ord når jeg skriver sms. Har prøvd å få det bort, men det går ikke. Ganske irriterende når ordene er rett skrevet og jeg bruker tastatur. Jeg vil heller ikke ha røde prikker under verken dialekt-ord eller tulleord heller. Jeg vil kort sagt være i fred med sms'en min :mad:

Er også tilkommet en helt håpløs klipp-og-lim funksjon. Dette gjør at det er umulig å gå inn midt i et ord og forandre på en bokstav. Du er tvunget til å gå inn i funksjonen, redigere ordet og lagre det.

Er også plaget med store Æ, Ø, Å, samt ukontrollert scrolling oppover på sms-skriving. Har sett gjennom fingrene på dette fram til nå.

Må være tidenes mest elendige oppdatering.

Finnes det andre tastaturtelefoner jeg heller bør se etter nå? Sony Ericsson??? Gidder ikke noe så tungvindt på sms-fronten lengre. Var bra før, men nå er det helt håpløst. Særdeles irriterende....

Endret av grave
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har løsning på problem med at det automatisk blir lagt til utgående retningsnummer +46 på alle samtaler etter oppdatering?

 

Dette er en helt idiotisk funksjon, skjønner ikke hvor HTC tar det ifra.... Men det løses enkelt ved at du trykker noe sånt som "ikke spør igjen" på den pop-upen som (forhåpentligvis) dukker opp hos deg. Det var i hvertfall der jeg trykket etter tilfeldigvis å ha sett at det fantes et slikt alternativ.

Lenke til kommentar

Noen som har løsning på problem med at det automatisk blir lagt til utgående retningsnummer +46 på alle samtaler etter oppdatering?

 

Dette er en helt idiotisk funksjon, skjønner ikke hvor HTC tar det ifra.... Men det løses enkelt ved at du trykker noe sånt som "ikke spør igjen" på den pop-upen som (forhåpentligvis) dukker opp hos deg. Det var i hvertfall der jeg trykket etter tilfeldigvis å ha sett at det fantes et slikt alternativ.

 

Takk for tipset, skal undersøke om det kan løse problemet.

 

Har selv en HTC Desire, men har aldri sett noe som ligner på dette før. Problemet er det en svoger av meg som har, skal høre med han om det er noe han får popup på.

Men høres ut som nok en merkelig HTC "funksjon"....

Lenke til kommentar

Har installert cyagenmod nå. Kan jeg rolle tilbake til default HTC Sense nå?

 

Det kommer nok litt ann på hva du gjorde når du la inn Cyanogenmod, om du fulgte "oppskriften" og tok en backup og la på sd-kortet så skal det være mulig å rulle tilbake til den tilstanden telefonen var i før du flashet og installerte Cyanogenmod

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...