Gå til innhold

Batteritid på Android, tips, FAQ og forklaringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den henter ut en del data fra Android (altså er det ikke alt den logger selv, noe ligger allerede lagret), så noe er det nok der. Det resettes såvidt jeg vet når man lader den.

 

Legg ut skjermskudd her imorgen hvis det er noe som er gresk så kanskje jeg kan tyde noe ^^

Lenke til kommentar

Der var det veldig mye kernel wakelocks ja. Ser ikke ut til at telefonen får sove når wlan er koblet til.

 

Har vært litt problemer med noen routere og S2, men det er rart om det skulle ha vært noe som har kommet plutselig. Eventuelt om du har byttet router hjemme/på jobben.

 

Ser ut som l2_hsic foreløpig er et ukjent problem -> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1845863

Lenke til kommentar

Har fått ny ruter heime, men det er ei stund sidan. Er på skule halve dagen, der eg og er kopla til WLAN.

 

Eg er ikkje avhengig av å ha WLAN kopla til heile tida, så i første omgang kan eg skru den av.

 

Her er eg på skulen mellom 10 og 17-ish, så heime etterpå.

post-20187-0-03121600-1349206135_thumb.png

Lenke til kommentar

Det der er jo bra batterikapasitet det, ikke mye ned totalt sett. Det er likevel en del ganger den våkner uten at du gjør noe.. Og det er jo litt rart.

 

Har du mange programmer installert? Og den med kernel wakelocks er egentlig den som er mest interessent :) (eventuelt partial hvis det er mye der og, men var ikke det for deg igår)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...