Gå til innhold

Hvor høy er en P4 3.0 Ghz boxed prosessor?


Anbefalte innlegg

Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg er ikke nye her. Har vært fast leser og bruker av forumet siden 2001, men det skjedde noe greier med passordet mitt for en tid tilbake, og jeg lagde en ny brukerprofil.

 

Det som har noe med saken å gjøre er at jeg syns jeg stilte spørsmålet bra jeg. For meg er det soleklart hva en boxed cpu er, det er en cpu og den medfølgende ribben og viften, montert der den skal sitte. Hadde jeg ment bare cpu'en hadde jeg da utelatt ordet boxed

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

siden du IKKE er ny her:

 

Det var elendig formulert. Selv om du synnes solen skinner, så gjør den det ikke. En boxed cpu (den måten det ble formulert på) er CPU'en som følger med hvis du kjøper boxed versjonen. Intet annet. Hvor høy ribba med vifte og CPU er, er det vel ingen som vet. Hvorfor??? fordi at man vanligvis måler avstanden fra toppen av CPU, ikke toppen av socket. DERFOR! :woot:

 

___

og hart, det jeg skrev var ikke angående tråden, men angående det du skrev ;)

Lenke til kommentar
Det som har noe med saken å gjøre er at jeg syns jeg stilte spørsmålet bra jeg. For meg er det soleklart hva en boxed cpu er, det er en cpu og den medfølgende ribben og viften, montert der den skal sitte. Hadde jeg ment bare cpu'en hadde jeg da utelatt ordet boxed

 

Kunne jo like gjerne vært at du trodde boxed og oem cpuene hadde forskjellige størrelse (ja jeg vet at de ikke har det, men hvordan skulle jeg vite at du ikke visste det?), alle tenker jo ikke akkurat likt som deg, så om man skriver tydelig hva man mener så slipper folk å gjette.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...