MrAvionics Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1355013 Tidligere tråd. Jeg tok å brandt ut de viktigste filene på DVD og formaterte. Nå har jeg kjørt scan med MSE, den fant ingen ting. Kjørte også med ComboFix, her er loggen: Noen flere søk jeg bør ha med ? ComboFix.txt Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Om du formaterer disken din så er det ikke sjangs for at noe overlevde. Men noen av filene du brant over kan inneholde virusene. Dette avhenger selvfølgelig av hvilke filer du la over osv. Om det er snakk om enkeltfiler, slik som .txt eller diverse bildefiler, så er det minimale sjangser for at det er virus. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Filene er noen bilde filer men også andre filer. Hvilke søkemetoder bør jeg bruke på å finne eventuelle virus på dvd-en ? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 En kombinasjon av MSE, MalwareBytes Anti-malware og SuperAntiSpyware, så burde du være nogenlunde sikker. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Hvordan velger jeg at jeg skal søke på dvd-plate med Anti-malware ? Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Som oftest har man mulighet til å velge hvilken partisjon man skal scanne, så skulle tro at disse programmene har muligheten på samme måte som f.eks adAware Lenke til kommentar
thomit Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 For å scanne en DVD med MBAM, må man først gå til "settings" - "general settings", og krysse av for "Create right-click context menu". Deretter kan man høyreklikke på DVD'en, og velge "Scan with MalwareBytes' Anti-Malware". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå