Gå til innhold

Noen med erfaringer på Seagate S-ATA disker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har den :D

Til og med kjøpt den fra samme sted som du har tenkt til å kjøpe :)

Hva var det du ville vite om den da?

hva du syntes om den!

rask? støy? varme? osv

Rask; ja, merker at win2k starter raskere opp :)

Støy; Moderat Scsi lyd er jo farlig fett :D

Varme; har du prog å måle med? i følge hånda mi så hoder den vel 30 grader

Syns den holder til prisen ihvertfall :)

Og den er desidert bedre en gode gamle P-ATA.

Selvom det er ca. 3 tastetrykk mer under instalering av windows men det gjør ikke noe :)

Lenke til kommentar
Selvom det er ca. 3 tastetrykk mer under instalering av windows men det gjør ikke noe :)

 

Det må du forklare før jeg får den så ikke det blir noe krøll...

 

Har forresten ASUS Deluxe A7N8X hovedkort hvis det skulle ha noe å si. Hvis det må stilles noe i Bios da ?

Lenke til kommentar
Selvom det er ca. 3 tastetrykk mer under instalering av windows men det gjør ikke noe :)

 

Det må du forklare før jeg får den så ikke det blir noe krøll...

 

Har forresten ASUS Deluxe A7N8X hovedkort hvis det skulle ha noe å si. Hvis det må stilles noe i Bios da ?

Jeg er ikke helt sikker på det hovedkortet for jeg har det ikke, ikke engang samme produsent.

Jeg tror nesten at det stilles inn automatisk i bios, hvis ikke så må du gå på integraterd pheriphals eller åssen det skrives å kjøre logical mode1 elns :)

 

De 3 tastetrykkene du må gjøre under instaleringen av windows er F6 helt i førsten hvis du egentlig skal ha raid eller scsi, så plugger du i disketten som fulgte med hk og da skal det komme opp hva du vil ha av ekstra kontrollere, der husker jeg ikke om du må gå selv inn på disketten eller om du bare velger hva instalasjonen finner der selv, trykker på s-ata kontrolleren så skal alting virke uten problemer.

 

Ble litt rart formulert men hvis det var noe du ikke skjønte så si ifra :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...