Gå til innhold

Trenger du invitasjon til Google+? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det hadde vært gøy om vi hadde lagt til hverandre på Google+ slik at vi får et lite nettverk der og får testet det skikkelig ut. Usikker på hvordan vi skal organisere det da. Tror man bare kan legge til ved å søke på fult navn, men hvis dere er interessert så kan dere sende navnet deres til meg på pm så kan jeg legge dere til. Jeg greide hvertfall ikke å legge til via mail i stad. :)

 

Sleng meg inn i diskusjon-sirkelen også :p [email protected]

Tror ikke det går å legge til folk bare etter mail.

Forsto ikke helt ?

Tror man må søke etter navn om man skal legge til folk i en circle. Fant i hvertfall ingen når jeg søkte etter navn.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Jeg syntes det hadde vært gøy om vi hadde lagt til hverandre på Google+ slik at vi får et lite nettverk der og får testet det skikkelig ut. Usikker på hvordan vi skal organisere det da. Tror man bare kan legge til ved å søke på fult navn, men hvis dere er interessert så kan dere sende navnet deres til meg på pm så kan jeg legge dere til. Jeg greide hvertfall ikke å legge til via mail i stad. :)

 

Sleng meg inn i diskusjon-sirkelen også :p [email protected]

Tror ikke det går å legge til folk bare etter mail.

Forsto ikke helt ?

Tror man må søke etter navn om man skal legge til folk i en circle. Fant i hvertfall ingen når jeg søkte etter navn.

Du som heter rise?

Lenke til kommentar

Jeg syntes det hadde vært gøy om vi hadde lagt til hverandre på Google+ slik at vi får et lite nettverk der og får testet det skikkelig ut. Usikker på hvordan vi skal organisere det da. Tror man bare kan legge til ved å søke på fult navn, men hvis dere er interessert så kan dere sende navnet deres til meg på pm så kan jeg legge dere til. Jeg greide hvertfall ikke å legge til via mail i stad. :)

 

Sleng meg inn i diskusjon-sirkelen også :p [email protected]

Tror ikke det går å legge til folk bare etter mail.

Forsto ikke helt ?

Tror man må søke etter navn om man skal legge til folk i en circle. Fant i hvertfall ingen når jeg søkte etter navn.

Du som heter rise?

Nei. :p Kan sende deg navnet mitt på pm, så kan vi se om du finner meg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...