Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstebil til rundt 10-12 lapper, mulig?


SM#

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har lenge letet på finn etter en ok førstebil, men sliter med å finne en jeg vil ha til rundt 10-12 lapper. Jeg kommer bare til å bruke bilen til og fra jobb/skole, derfor tenker jeg det er unødvendig å gjøre noe stor investering i bil. Jeg bor i Bergens området, så jeg vil helst at bilen skal være i nærheten. Har ikke så mange krav, utenom at det vil komme omfattende reperasjoner rett rundt hjørnet, etter jeg har kjøpt bilen. Driftsikker, hel og ok utseende er eneste jeg kommer på som kriterier.

 

Hvis dette er urealistisk med tanke på prisen jeg har satt, let me know. For da dropper jeg det.

 

SM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Til 10-12 lapper kan du ikke forvente så altfor mye, dine kriterier:

Driftsikker, hel og OK utseende.

 

I første omgang ville jeg gitt blaffen i utseendet, og ville faktisk gitt blaffen i hvor hel den også var, så lenge det ikke går utover din sikkerhet eller driftsikkerheten.

 

Det vanskelig med denne prisklassen at de gode kjøpene går med en gang, har spesifisert er søk her:

http://www.finn.no/finn/car/used/result?keyword=&PRICE_FROM=9000&PRICE_TO=13000&YEAR_MODEL_FROM=&YEAR_MODEL_TO=&areaId=20013&MILEAGE_FROM=&MILEAGE_TO=&sort=9

Som du ser, av de bilene som ble lagt ut i Hordaland igår til 9-13k (totalt 3 stk.) er allerede 2 solgt.

 

Du må med andre ord være kjapp på avtrekkeren, og sjekke finn.no med lignende søk inntil flere ganger til dagen.

 

Ellers vil jeg med en gang si at du ikke får, eller i det minst, ikke kan forvente å få en feilfri bil til 10-12k, utgiftene vil komme, men når de kommer og i hvilken form og til hvilken pris er umulig å vite.

Bilene du bør se på bør være japansk (honda, mitsubishi, Toyota, nissan) og nylig eu-godkjent(ikke at det beviser driftsikkerhet, men du slipper nok en del reperasjoner selv).

 

Ville heller ikke regnet med å hatt bilen så mye lengre enn til neste eu-godkjenning.

Lenke til kommentar

Kjøpte en pensjonistkjørt (les: daukjørt) Carina II fra 86 som min første bil. Den betale jeg 5k for. Den var EU-godkjent for ca. 1 år da jeg kjøpte den. Regnet med at jeg måtte vrake den etter ca. 1 år, men den overlevde faktisk en EU-kontroll til - uten feil.

 

Go Toyota!

 

Jeg hadde følgende utgifter:

Spylerveske

Bensin

4 nye vinterdekk - Den varte jo plutselig i 2 nye år

2 nye sommerdekk - noen spant rundt som en idiot med sin nye bil første sommeren

Vindusviskere

Batteri - bilen hadde motorvarmer som tidligere var godt brukt. Jeg brukte den aldri, og batteriet som var orginalt og minst 15 år gammelt nektet å akseptere en vinter i Trondheim. Etter batteribyttet startet den som en klokke, selv da nyere biler hakket tenner og nektet å starte

Kjøleveske - Det tok litt tid før jeg fant ut at varmeanlegget ikke fungerte på grunn av manglende kjøleveske...

I tillegg måtte jeg ha ansvarsforsikring.

 

Bilen rustet forøvrig som en gammel mercedes etter at jeg lot den stå ute, og kun vasket den 4 ganger på 2 år. Burde kanskje lagt litt mer penger i rustbehandling, men bilen var rimelig gammel etterhvert.

Lenke til kommentar

Er ganske samd med mykje av det IT-Henrik skriv. Du har ikkje problem med å finna ein bil til 10000-12000. Du har heller ikkje problem med å finna ein bil som pr no er EU-godkjend, og vil vera det ei stund til, men du finn ikkje slikt kvar dag, så lenge du avgrensar deg til eit fylke eller tilsvarande liten del av Noreg. Avgrensar du deg til ein kommune eller to, finn du dei ikkje kvar veke heller, sjølv i store kommunare.

 

Ein slik bil er aldri eigentleg "driftssikker" - var han det hadde ikkje eigar sett han for sal til den prisen. Derimot har nokre ein mindre risiko for store utlegg enn andre. Nokre er det meir enn 50 % truleg du kan ha eit år eller to utan mykje meir kostnad til vanleg driftsvedlikehald enn ein eigar av ein ny bil har, om han tek det vedlikehaldet han skal "etter boka" og sjølv dekkjer det. Andre bilar er risikoen temmeleg stor for at du knapt kjem heim med før utlegga renn på som ein foss. Men risiko har du altså med ABSOLUTT ALLE bilar i slik prisklasse. Det er ein ganske vesentleg grunn for at dei kostar 3-4 % av ein nybil!

 

Etter mitt syn vert det totalt feil å snakka om kva bil ein "vil ha", når ein avgrensar pris til 10000-12000, distansen for å henta bilen til "i nærleiken" (med mindre du har forståing som ein gjennomsnittleg finnmarking for kva "i nærleiken" tyder), krev høgast mogeleg driftstryggleik og ynskjer deg bil før jul. Med mindre då sjølvsagt at "vil ha" femner om det minst 95 % av det som er på marknaden og som og held dei andre krava - i nærleiken og "mindre enn 50 % sjanse for at det smell til med STORE (femsifra) utlegg fyrste året/fyrste 10000 km".

 

Nokre døme på kva du KAN FÅ for prisen og avstandskrava du har, er desse bilane, som eg alle ville vurdert å sjå nærare på sjølv i ein situasjon som din:

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1328271;Modified=1306929978

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1320588;Modified=1307301467

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1342073;Modified=1309804370

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1334920;Modified=1309712492

 

KAN du bil sjølv, KAN og denne vera verdt å vurdera, om du vil leggja tid på bilen. Mykje småplukk å sysla med her, men lite truleg så krevjande ting kva gjeld kostnad. om ein ikkje skal ut med timeløn til ein verkstad.

 

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1320346;Modified=1307739176

 

Å tru at du finn "bilen eg alltid har drøymt om å eiga, i ein tilstand eg veit er driftssikker eit par år" med dei pris-/fråstandskrav du stiller og med vanleg forståing av "driftssikker" er naivt. Du KAN lukkast, men eg vil seia den sjansen måler du i promille heller enn i prosent - og med tal under 1 i promilletalet og. Å tru at du finn "ein bil eg KAN gjera meg nytte av og som det er minst 50 % truleg held eit års tid og halvtanna utan vesentleg meir utlegg enn vanleg service i ein fråstand av under to timar frå der eg bur, om eg leitar ein månad eller så og reagerer lynkjapt når slike bilar kjem på marknaden" er heilt realistisk. Du har ingen garanti for å lukkast, men eg vil seia sjansen er minst 2:1 å greia det om du fylgjer marknaden aktivt, kan sjå på bilen innan seks timar og taka ei avgjerd på under seks timar til - og nyttar vanleg vit.

 

Edit: Siste link utegløymt.

Endret av Atlanterhavet
Lenke til kommentar

Se på Hyundai Accent.

Kjedeligere bil skal du lete lenge etter, men til gjengjeld er det skjeldent noe særlig galt med de.

Jeg har en sånn stående i skammekroken i garasjen, bruker den ikke så alt for ofte, men utgiftene på vedlikehold er nærmest ikke-eksisterende (nå hjelper det jo at jeg også har tilgang til garasje med mer utstyr enn de flest verksteder da).

De 4 årene jeg har hatt bilen er det vel bare en gjennomrustet bunnpanne som ikke har vært slitedel...

 

f.eks denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29368863 ?

 

edit: Som nevnt under, man vet aldri hva man får, men kan nevne at jeg kjenner 5-6 stk som har/har hatt Hyundai Accent uten noen spesielle problemer.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Eg ser du har fått nokre soger om ein god Toyota Carina, likeeins ein god Hyundai Accent, med tilråding om å sjå etter dei. Eg kunne og gjeve deg ei god sjølvopplevd soge om både ein Toyota Carina det burde vore skotpremie på og om ein Datsun (no Nissan) Bluebird som viste seg å vera gullfuglen: Kjøpt for 3000 kr (OK 1980-kroner var annleis enn no, men godt under 10000 no og), planlagt for eitt år og så skrapahugen, varte i tre år utan annan service - og så seldt for 3500 kr. Det eg vil ha sagt: Dette er MITT og ANDRE SITT bilhandl, ikkje DITT: Ingen VEIT kva som er godt kjøp og kva som er det motsette før kjøp. Toyotaen eg kjøpte var granska på alle måtar, men det er likevel ikkje nett lett å føresjå at kamkjeden (finst vel ikkje på nye bilar..) ryk, eller at toppakninga på ein bil som ikkje lek dropen olje no 3000 km seinare lek som ei sil, med oljeforbruk på ein halvliter i veka. Like lite VEIT du kva resultat du får av bilen din, nett same kva merke du kjøper. Difor: Ikkje "lås" deg i tanken om at "merke X er bra, sjå etter det".

 

Sjansen kan godt vera større for å finna "godt kjøp" hjå merke A (Toyota) med X år og Y km på baken enn hjå merke B (Kia) eller merke C (Citroen) som og har X år og Y km på baken. Dette vert likevel eit feil utgangspunkt, av di ein slik bil av merke A og vil ha høgare pris enn enn ein slik bil av merke B eller C. Du er nemleg ikkje einaste som har oppdaga at sjansen er større for bil A her er eit betre kjøp enn bilane B og C. Difor må du ved kjøp i din prisklasse heile vegen vurdera DEN KONKRETE BILEN du kan kjøpa og kva tru du har på han. Om den bilen så VAR "gullhøna" eller "katta i sekken" - ja det veit du fyrst etterpå!

Lenke til kommentar

Ser at jeg kanskje skulle forklart meg enda bedre. Jeg vet at en bil til 10 lapper ikke varer lenge før den store reperasjonen/vrakingen må til, men jeg har ikke planer om det heller. Jeg har ett år igjen med skole før jeg reiser ut i den store verden, og vraking høres ut som et godt alternativ for den bilen jeg eventuelt kommer til å kjøpe når den tid kommer. Det jeg mente med "ok" utseende, var at den ser hel ut og ikke er en stor rustflekk. Hvis motoren går i fyken, dropper jeg det og sender den til Kjevikdalen med det samme.

 

Dette er bare en bil jeg skal ha til og fra jobb, skole og andre ting. Ikke en kjøremaskin som faktisk gir meg komfort og en opplevelse. For eneste opplevelse jeg tenker med en bil til 10.000 er gleden ved å komme frem til enhver destinasjon jeg har sett for meg. Det er ikke pengene det står på, men lysten på en bil til gjerne 50-60.000 er ikke særlig aktuelt da jeg vet godt hvor mye en bil kan koste deg. En bil til 10.000 får jeg ikke vondt av hvis den eventuelt skulle slutte å virke, da jeg får mye av pengene igjen av skraphandleren.

 

Da blir det vel bare å sjekke finn.no opp til flere ganger daglig, og vente på den "spesielle". Japansk blir det, har selv kjørt en Almera til døde, og tro meg - det tok sin tid.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29454783

 

Denne virket aktuell, noen med erfaring med denne bilen?

Takk for gode svar.

Endret av SM#
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

@Hotel Papa Echo

 

Jeg tror å velge ut spesifikke modeller å speide etter ikke lønner seg hvor det er snakk om en "a til b"-biler, iallefall ikke i den prisklassen og på et såpass innsnervert område(Hordaland).

 

Som jeg tok frem tidligere, ble det kun lagt ut 3 biler igår innenfor det TS ser etter, hvor 2 allerede er solgt.

Ser du etter spesifikke biler går fort andre biler til bra priser deg huset forbi.

 

En god bil er det uten tvil uansett.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29454783

 

Denne virket aktuell, noen med erfaring med denne bilen?

Takk for gode svar.

Om svaret er "godt" kan eg ikkje avgjera, men det er i alle fall eit svar seriøst meint. Ford er ganske godt kjent for å vera ei forkorting for "Found On Road - Dead", og det er ikkje BERRE på slump bilen har fått det omdømmet, sjølv om dette sjølvsagt er ting sett på spissen. Generelt er Ford bilar som får MYKJE irriterande småtrøbbel når dei får nokre år og km på nakken, og dei er ganske typiske å sjå i ein vegkant "daude". Sjeldan grunna noko alvorleg eller kostbart - 90 % ordnar du sjølv på ein halvtime og for under 100 kr, om du har berre LITT greie på bil og ei verktykasse som inneheld berre litt meir enn to skruejern og ei tang. Ellers er Ford med nokre år på nakken rust, rust og rust, og heilt særskilt gjeld det Sierra og Mondeo. Rusta på dei kjem, brått, "umotivert" (midt på taket, til dømes) og like fort som mygg ein sommarkveld. Det tyder likevel ikkje på nokon måte at ALLE er slik, for ujamn kvalitet er Ford sitt varemerke det - serleg på dette området. Bilen har ofte og ein "fuktig" motor som sveittar ein del olje og har tilsvarande høgt oljeforbruk - men 10 liter ekstra olje pr år er ingen stor kostnad i eit bilbudsjett, og motorane kan sveitta i årevis før dei ryk.

 

Kan du leva med slikt, og med etter måten høg bensinbruk er Ford Mondeo med god tilstand kva gjeld rust ofte eit godt kjøp. Og dei er komfortable bilar å sitja i og heilt OK å køyra.

Lenke til kommentar

Jeg vil råde deg til, om du kjenner noen som har jobbet som bilmekaniker lenge, spør om dem kan være med deg og se på bil, om du finner en artikkel du syns er inntresant. Selv har jeg hatt gode erfaringer med peugeot, dog det er ikke noe som kan garanteres for alle, men en ting er jo at peugeot har galvanisert karosseri som betyr mindre rust en på en del andre biler, nå vet ikke jeg når de begynte med galvanisert karroseri. Men det er jo klart at det er ikke på noen måte slik at det nødvendigvis er et bedre kjøp med en Peugeot enn en annen bruktbil, du får uansett ha lykke til med kjøp av bil, får satse på at du finner et godt kjøp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...