Gå til innhold

– Battlefield 3 er for alle (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Så lenge det ikke går på bekostning av gode Rush, Conquest etc maps så er det jo bare positivt egentlig :)

 

Det er vel strengt tatt ingen grunn til det. Regner med at DM kart blir som de er i BC2, avgrensede deler av allerede eksisterende kart som spilles i conquest og rush.

 

Forøvrig er jo ikke akkuratt DM modus i Battlefield noe å rope hurra for, hverken på den ene eller andre måten.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig er jo ikke akkuratt DM modus i Battlefield noe å rope hurra for, hverken på den ene eller andre måten.

 

Jammen det er jo det! Eg kan sjå at det vil bli en nedgang i antall morsomme drill kills på 1337 5/v1p3r5, sidan dei vil flokke seg til DM der man kan skyte på alt som rører seg... Men det vil jo fjerne dei irriterande busksnikane frå mitt lag også.

Lenke til kommentar

Jasså, 27. Oktober release i norden? Dette må være Dice måte å ta av hatten til sine røtter, som jo er skandinavia ;) Om bare funcom kunne gjort det samme :)

 

Gleder meg som en unge før julaften... Synd at julekalenderen fortsatt teller 114 dager...

 

Er det lov til å håpe på en modus alà conquest i Section 8 Prejudice? Liker conquest der, hvor det i hovedsak er bygd opp som battlefield, men laget får samtidig små sideoppdrag som man kan fullføre slik at laget får bonus poeng. Sørger for å alltid ha laget i bevegelse, sjelden man opplever at noen sitter og camper der. Og gjør de det, er det som regel en på hevntokt som spawner bak de, eller lander oppå dem med påfølgende kniv i ryggen animasjon.

Lenke til kommentar

Gameplay > fancy ass graphics. Spillet blir nok som CoD med unlocks og shit. Nei takk. "preorder and get DLC for free" bra..

 

Hva spiller du da? Hello Kitty?

Sakleg du. Kva med å heller svare på innlegget hans?

 

Eg synest òg grafikk er viktig. For meg er det visuellet inntrykket ein viktig del av total opplevinga. Men, ikkje på kvar bekostning. Eg meinar òg at sjølve gameplayet er prioritert over grafikken.

 

 

Vel... :p Ta Crysis 2, et spill med en helt rå grafikk. Det ga meg tidenes dårligste spillopplevelse, har aldri følt jeg har kasta bort tid som jeg gjorde med det.

Og WoW, aldri hatt større spillopplevelse enn med det. Likevel er grafikken teknisk sett dårlig, selvom de gjør opp for det med farger og kreativitet. Det var også et bevisst valg de tok å kjøre det konseptet selvom det så litt cartoon'ish ut.

 

Selfølgelig teller grafikk, men for noen teller det lite eller nærmest ingenting hvis gameplay er rævva

Mykje einig med deg.
Lenke til kommentar

jeg håper det kommer en search & destroy-ish mode til bf3, der man har bare ett liv per runde (eller som den i cs, som var det første spillet med en slik modus, om mine kunnskaper om spillhistorie er riktig...) :) det vil muligens legge opp til mer samarbeid og mer realisme. slik det er i World of tanks, med baser å ta over isf objectivs å sprenge, er kanskje ikke så dumt heller ?

 

your opinions?

 

håper det blir lagbaserte våpen også, for realismens skuld...

Lenke til kommentar

Må si jeg er litt skuffet over valget, men forstår begrunnelsen.

Så for at det skal gjøre minst mulig skade på min nytelse av spillet, satser jeg på at det settes opp tilstrekkelig 64-spiller servere med TDM, Conquest eller andre modes og håper at vi slipper "vote for next map"-drit andre spill plages av.

 

Problemet jeg har med slik måte å spille på er at en aldri trenger å ta øya vekk fra midten av skjermen. Slik overgangen fra BF2->BC2 var med 3D-spotting.

 

 

Kan si det sånn, jeg gleder meg til Wake Island :love: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...