Gå til innhold

Tak over huet i Trondheim


Anbefalte innlegg

Vår kjære redaktør (dvs. meg...) skal begynne et nytt og bedre liv som NTNU-student, men den hybelavtalen jeg hadde skar seg med glans. Derfor spørger jeg eder - er det noen som har en hybel/liten leilighet ikke så langt fra Gløshaugen, eller kjenner til noen som har det?

 

Kravene er bredbånd/mulighet for bredbånd, minimum 10kvm soverom +kjøkken og bad (evt. delt) og max pris på 4000 inkl. strøm.

 

Tips som fører til oppklaring av saken belønnes med hardware. ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vet desverre ikke om noe ledig jeg heller. Det er ganske trangt om hybel-markedet akkurat ved semesterstart.

 

Hørte forresten om at en del studenter uten plass å bo fikk lov til å sove i kristiansten festning noen dager:

SAVE0489.JPG

Aner ikke hvor bra det er å sove der eller hvor mange det er der. Sikkert en del snorking. Ellers så er det bare å høre med kjente om du får lov til å sove der. (Interrail-cafe'en på samfundet stenger vel i disse dager)

Lenke til kommentar

Har du snakket med samskipnaden i trondheim? Hvis de sier at der er lange ventelister, og det blir lenge til du får hybel, så er det bare bull! Sett deg på venteliste på f.eks steinan studentby, og du har hybel på noen uker. 10-100 Mbit internett for 120 kr mnd, bra standard på hybler, egen studentpub. Søk på steinan småhus, da deler du kjøkken med fire stk og har hybel på 19 kvm, til en ok pris. Det private leiemarkedet i trheim er skikkelig ille!! Mye pga samskipnadens årlige uttalelser om boligkrise...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Nå har jeg endelig flytta inn i et digert hus sammen med fem andre gale studenter, i Osloveien 114. Et godt stykke å gå, men sentralt nok med sykkel. Uansett genialt med digert hus med bare studenter!

 

Takk for all hjelp!

 

Jeg flytter også til trondheim den 1. okt. Tror du bor ganske nærme meg vis du bor i oslo veien. Et steinkast eller.no :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig flytta inn i et digert hus sammen med fem andre gale studenter, i Osloveien 114. Et godt stykke å gå, men sentralt nok med sykkel. Uansett genialt med digert hus med bare studenter!

 

haha sier du det?

 

Der bodde jeg i over et år. Kul kåk, fant på mye sprell. La igjen litt ved til dere ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...