Gå til innhold

myoakleysunglasses.com trygt nettbutikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fristende å bestille selv om det er fake. Pit boss briller som vanligvis koster fra 6000kr, koster her 29 dollar og ser heller ikke verst ut.

Kunne heller ikke finne noen anmeldelser for nettbutikken og adresse var det heller ikke å finne. Får google litt mer og kanskje jeg finner noe mer om butikken.

Lenke til kommentar

$29, så er de sikkert laget av pappmaché og satt sammen med Pritt. Du får det du betaler for, og slik det ser ut, risikerer du å få misbrukt kortet i ettertid.

 

La det ligge. Enten så punger du ut det Oakleybriller koster, eller så kjøper du en billigere brille i fra et homage-merke i en anstendig nettbutikk. Det er mitt råd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig fristende å bestille selv om det er fake. Pit boss briller som vanligvis koster fra 6000kr, koster her 29 dollar og ser heller ikke verst ut.

Kunne heller ikke finne noen anmeldelser for nettbutikken og adresse var det heller ikke å finne. Får google litt mer og kanskje jeg finner noe mer om butikken.

 

Du er altså tydelig på jakt etter et par solbriller som har et bruksområde som må sies å være noe annet enn å "se fet ut". I og med at brillene koster 6000,- normalt, som du sier, vil jeg tenke meg at dette ene og alene nok har med glasset i brillene å gjøre. Kanskje litt med innfatningen også. Da undres jeg over at du vurderer å kjøpe et par briller til 155,-.

 

Du kan heller kjøpe deg noe på HM eller en juggel-bod.

 

Tviler forresten på at Oakley (de fleste andre merker) selger sine produkter gjennom sider som bruker deres navn i markedsføringen, da de selv tilbyr briller på www.oakley.com. Ikke at siden ikke lyste "fake".

Endret av Kavinsky
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det tilkommer nok 25% moms i tollen, vet ikke om det er toll på solbriller. Og et fortollingsgebyr på rundt 150 kroner. Har du flaks, blir forsendelsen feilmerket med lavere verdi, og momsen blir dermed lavere.

 

Fikk solbrillene i dag, de kom fra England. Prisen som ble vist på nettsiden er inkludert alt av avgifter. Overraskende raskt og enkelt service.

Lenke til kommentar

Godt du valgte "korrekt" butikk :)

 

Om du blir tatt i å kjøpe eller eie falske merkevarer vil du kunne bli bøtelagt. Blir de oppdaget i tollen blir de beslagelagt og destruert. Du vil ikke få tilbakebetalt ei krone. Er du for eks på ferie i Spania og blir tatt med falske merkevarer vil du kunne risikere ydmykende besøk på politistasjonen, ukomfortable overnattinger og overraskende store uplanlagte ekstrautgifter.

Lenke til kommentar

Det tilkommer nok 25% moms i tollen, vet ikke om det er toll på solbriller. Og et fortollingsgebyr på rundt 150 kroner. Har du flaks, blir forsendelsen feilmerket med lavere verdi, og momsen blir dermed lavere.

 

Fikk solbrillene i dag, de kom fra England. Prisen som ble vist på nettsiden er inkludert alt av avgifter. Overraskende raskt og enkelt service.

 

Ble de levert med Posten eller UPS/DHL eller lignende?

Lenke til kommentar

Det tilkommer nok 25% moms i tollen, vet ikke om det er toll på solbriller. Og et fortollingsgebyr på rundt 150 kroner. Har du flaks, blir forsendelsen feilmerket med lavere verdi, og momsen blir dermed lavere.

 

Fikk solbrillene i dag, de kom fra England. Prisen som ble vist på nettsiden er inkludert alt av avgifter. Overraskende raskt og enkelt service.

 

Ble de levert med Posten eller UPS/DHL eller lignende?

 

Levert på døra av posten.

Lenke til kommentar

Ah, ok… Spedisjonsfirmaene har en tendens til å ettersende regninger for utlagt moms og slikt, men hvis du fikk det av Posten så slipper du sånne overraskelser. :)

 

Supert, det var greit å høre. Men det mest overraskende for min del var at jeg forventet at det skulle ta ukevis,å få brillene på døra etter 3 dager fra dagen jeg bestilte var uforventet. Så neste gang jeg handler oakley blir det først å prøve dem hos en forhandler også bestille på nett. Faktisk så var det ca 500kr billigere enn butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...