Gå til innhold

Strømforskyning eksploderte!


Anbefalte innlegg

Slo på pcen eller prøvde surra og gikk i 5 sekunder så eksploderte min Mist 500w og strømmen gikk selfølgelig i hele huset. Jeg synes igår at jeg hørte knitring fra oppstart så idag takket den for seg. Jeg prøvde å se når jeg kjøpte den men jeg kjøpte den tydeligvis da NetshopOslo.no eksisterte før de slo seg sammen med Netshop sandefjord med samme lager så dette er vel over 2 år siden mener jeg å huske. Så vet ikke om noen vet garantien på Mist strømforskyninger. Og heller ikke lyst å vente ukesvis på å få den reparert så blir vel å måtte kjøpe en ny, så kan jeg bruke Mist´en om det blir en garantisak.

 

Så noen som har en strømforskyning å anbefale?

Har satt en makspris på 800-1000kr

Har forøvrig et 775 System med C2 Duo E8400 2xSata, 1X SSD, 2PCI kort, et nVidia Geforce 260gtx.

 

 

Takker for alle eventuelle tips.

 

 

Chief_R-W :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Strømforsyning skrives uten 'k' ...

 

Corsair leverer solide PSU'er.

 

Det har du rett i.

 

 

Det ble en Corsair HX 650w. Så tror jeg gjorde et godt valg.

Fikk forresten ny PSU på garanti men dog en LC 550w som har en prislapp på 400kr så var jo ikke veldig bra til erstatning. Men kommer til å bruke den til et byggeprosjekt eller som reserve PSU.

Fått liv i pcen igjen men 2 disker røyk totalt, hk fått seg en trøkk da den viser bare feil på vcore og 3.3v, 5v og 12v linjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...