Gå til innhold

[Løst] Laste ned windows 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut av det :new_woot:

 

 

Hei, jeg er en av de studentene som skulle få gratis windows 7 lisens.. Og det har jeg fått (produktnøkler), MEN det viser seg at det kun er en upgrade (windows 7 ultimate), vi har alt fått installert windows 7 home premium på skole pcene, og fikk en upgrade.. Tingen er at jeg bruker aldri den skole pcen, og vil gjerne ha windows 7 på hjemme pcen som foreløpig kjører windows vista. Er det mulig å gå frem slik:?

 

1. Kopiere produktnøklene fra student pcen - som kjører windows 7 home premium

2. Laste ned home premium på hjemme pcen og installere ved bruk av produktnøkkelen, slik at hjemme pcen nå har windows home premium

3. installere windows 7 upgraden (ultimate)og bruke lisensnøklene fra skolen

 

er det mulig? takker for svar..

Endret av DJQureshi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du kan installere en upgrade som en fullversjon. Når du blir spurt om produktnøkkel under installasjon lar du bare feltet stå tomt. Etter at Windows er installert må du endre en oppføring i registeret, og så må man aktivere med produktnøkkel. Har en guide på jobben som kan brukes. Kan poste det i morgen bare jeg husker det.

 

Denne nøkkelen du har DJQureshi, er det en "Windows Anytime Upgrade"-nøkkel, eller er det en nøkkel for oppgradering fra XP/Vista til Windows 7?

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...