nomy Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 lurte på om det er lov og legge ut salgsanonser på forumet(hvis ja, hvilken seksjon?) eller om noen evt. vet om bra sider for brukthandel?
Gjest Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Du kan jo lese: https://www.diskusjon.no/topic/1868195-nettiketten-fra-2000-tallet/ Her står det at kjøp og salg via forumet ikke er lov.
Uderzo Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Kjøp og salg på forumet er forbudt' date=' med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser.[/quote'] Bruk bruktmarkedet, eller lignende tjenester.
nomy Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Skrevet 2. juli 2011 ok, takk bra jeg spørte før jeg skrev anonse, men er det noen andre norske sider hvor det går ann å forhandle brukt?
Runar Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 ok, takk bra jeg spørte før jeg skrev anonse, men er det noen andre norske sider hvor det går ann å forhandle brukt? Finn.no?
nomy Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Skrevet 2. juli 2011 har problemer med innloggingen på bruktmarkedet... når jeg skriver inn brukernavn og passord blir jeg redirigert til startsiden. når jeg så klikker bruktmarkedet igjen er jeg fortsatt ikke innlogget, så det går i en evig sirkel mellom innloggingen og startsiden :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå