Gå til innhold

Problemer med GTX 560Ti Sli på Bad Company 2


Sebbz

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg satt inn enda ett GTX 560Ti for å kjøre SLI-mode.

 

Jeg har to typer GTX 560Ti som kjører SLI: MSI "Twin Frozr II" og Gainward "Golden Sample"

 

På Bad Company 2 så jeg en utrolig plagsom grafikkbug, her er en video som viser den buggen jeg har: http://www.youtube.com/watch?v=Zm4zucFaPjQ

 

Det hjalp ikke å endre anti-aliasingen fra 32-16 :/

 

Hva tror dere vil fikse det?

 

Edit: Kan jo også spørre dere om hvilket av kortene dere mener bør kjøre Physx i SLI-mode. Gainward kortet blir varmest btw

Endret av Sebbz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har prøvd hvert kort for seg selv?

 

Det er mulig dette også er en SLI-feil, se om du får feil i andre spill eller eldre drivere.

 

Jeg hadde ikke feilen før jeg kjørte SLI.

 

Her er alle spillene jeg har testet SLI med som jeg ikke har hatt 1 eneste problem med:

-Ac: Brotherhood

-GTA IV

-Crysis 1 & 2

-Team Fortress 2

-Minecraft

 

Håper at det ikke er SLI feil :(

Endret av Sebbz
Lenke til kommentar

Da er jo spørsmålet om du har siste Geforce driver? Siste versjon er 275.33. Har nettopp spilt Battlefield 2 med GTX 580 SLI med Geforce 275.33 driver og ingen problemer.

 

Forresten, hvilket hovedkort har du? Har hørt rykter om at hovedkort med P67 brikkesett lager krøll for SLI oppsett.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Da er jo spørsmålet om du har siste Geforce driver? Siste versjon er 275.33. Har nettopp spilt Battlefield 2 med GTX 580 SLI med Geforce 275.33 driver og ingen problemer.

 

Forresten, hvilket hovedkort har du? Har hørt rykter om at hovedkort med P67 brikkesett lager krøll for SLI oppsett.

 

 

Jeg har Z68 motherboard, ASUS P8Z68-V PRO for å være korrekt :)

Lenke til kommentar

Da er jo spørsmålet om du har siste Geforce driver? Siste versjon er 275.33. Har nettopp spilt Battlefield 2 med GTX 580 SLI med Geforce 275.33 driver og ingen problemer.

 

Forresten, hvilket hovedkort har du? Har hørt rykter om at hovedkort med P67 brikkesett lager krøll for SLI oppsett.

 

Snakker du om Bad Company 2 eller det gamle Battlefield 2?

Lenke til kommentar

Jeg mente jo Bad Company 2 da. Forresten så krasjer Modern Warfare 2 uten varsel, vet ikke om dette skyldes driver eller ikke.

 

Ok det var godt å høre :)

 

Jeg spiller ikke MW2 på PC uansett da :p

 

Men satser på at buggen bare var et enganstilfelle, fordi jeg prøvde nemlig å spille den samme banen i natt og fikk ingen av problemene som var i videoen :S

Lenke til kommentar

Rart, tilfeldighet eller?? Men det beste er jo å høre at det gikk bare fint da. :thumbup: Jeg var forresten ATI fanboy tidligere, men tenkte jeg skulle prøve Nvidia kort igjen, selv om jeg hadde dårlige erfaringer med bla den beryktede Geforce 8xxx serien.

 

 

Får bare håpe at buggen var tilfeldig eller noe.

 

Tror egentlig det var det. Kan jo være at når så så mye av en bygning er ødelagt så kommer buggen, jeg vet ikke jeg :S

 

Setter bare denne posten som løst og lager ny hvis det samme skjer igjen på samme eller andre baner/spill. :thumbup:

Endret av Sebbz
Lenke til kommentar

Kom over denne posten:

Error with BC2 and SLI

It's common for us SLI folk. Ever since the beta drivers after 270.61, it's been a problem. I'd go back to 270.61 or 266.58. I'd recommend the EVGA SLI Enhancement Patch, but you don't have EVGA cards.

 

De som sier Nvidias drivere er best må ta seg en god kikk her, Dragon Age 2 kjører ikke bra på noe eldre enn 270.xx-driverne samtidig som SLI er ødelagt med 270.xx eller nyere

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at Nvidias drivere er best. Har kun sagt at jeg ikke har (enda) opplevd noen problemer med SLI oppsettet mitt. Har spilt MW2, Clear Sky, alle Crysis spillene, Dragon Age 2, Shift, Prostreet, Medal of Honor og Bad Company 2. Ikke sett noe til microstutter enda, skal ikke si at jeg kan få det i et spill, men ikke så langt.

Lenke til kommentar

Kom over denne posten:

Error with BC2 and SLI

It's common for us SLI folk. Ever since the beta drivers after 270.61, it's been a problem. I'd go back to 270.61 or 266.58. I'd recommend the EVGA SLI Enhancement Patch, but you don't have EVGA cards.

 

De som sier Nvidias drivere er best må ta seg en god kikk her, Dragon Age 2 kjører ikke bra på noe eldre enn 270.xx-driverne samtidig som SLI er ødelagt med 270.xx eller nyere

 

 

Jeg har rullet driverne tilbake til 270.61 nå, så hvis ikke buggen blir fikset så går jeg til 266.58 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...