Gå til innhold

Se brillefri 3D på 2D-skjermen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik film koster i størrelseorden noen få kroner per A4 ark så jeg er egentlig bare rystet over at de kan ta så mye for produktet. Klistremerker med slik film koster noen få øre for 5x5 cm. Masseprodusert vel og merke. Uansett burde det ikke kostet mer enn spesielt kartongpapir som man får i bokhandler.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Slik film koster i størrelseorden noen få kroner per A4 ark så jeg er egentlig bare rystet over at de kan ta så mye for produktet. Klistremerker med slik film koster noen få øre for 5x5 cm. Masseprodusert vel og merke. Uansett burde det ikke kostet mer enn spesielt kartongpapir som man får i bokhandler.

 

Det er jo et nytt konsept , vet du

( ny måte å bruke gammel teknologi på)

Lenke til kommentar
For å se 3D-innholdet, må filene bli kjørt gjennom Pic3D-apper for Windows og iOS

 

Ikke programmer altså?

Enig her hvorfor bruker dere det "engelske" ordet apper når vi har det norske ordet programmer, som har eksistert mye mye lengre.

 

Fordi det er en APPlikasjon?

Lenke til kommentar
For å se 3D-innholdet, må filene bli kjørt gjennom Pic3D-apper for Windows og iOS

 

Ikke programmer altså?

Enig her hvorfor bruker dere det "engelske" ordet apper når vi har det norske ordet programmer, som har eksistert mye mye lengre.

 

Fordi det er en APPlikasjon?

 

applikasjon var jo forbehold små programmer man bruke på f.eks mobiltelefonen.

Nå defineres nesten alt av programmer som applikasjoner .også i Windows

Lenke til kommentar

Slik film koster i størrelseorden noen få kroner per A4 ark så jeg er egentlig bare rystet over at de kan ta så mye for produktet. Klistremerker med slik film koster noen få øre for 5x5 cm. Masseprodusert vel og merke. Uansett burde det ikke kostet mer enn spesielt kartongpapir som man får i bokhandler.

 

Det er nok mer enn bare varekostnaden som skal dekkes inn...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...