Gå til innhold

[Telenor Mobilt Breibånd] Datatelleren viser feil bruk


Anbefalte innlegg

Etter at Telenor hadde litt problem her tidligere i måneden, har datatellern på telenor.no og i app'n på telefonen min vist at eg har 1 mb igjen.

Eg har ikkje brukt den så masse, så det er opplagt feil.

 

Fleire som har samme feilen?

Om eg nå bruker mobilt breibånd, endres ikkje tallet seg.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også har dette problemet. Telleren står stille. Hadde ikke brukt mobilsurf på flere uker og telleren min sto på 499 mb brukt. Jeg har da ikke brukt 400 mb på de ukene telefonen var urørt. Endret mobilt bredbånd abbonementet mitt og den endringen kommer ikke opp på mine sider engang. Ikke noe status på teller eller noe. Har snakket med telenor om dette men det er ikke ordnet og det har nå gått 1 uke. Vurderer å skifte mine abbonement til netcom.

 

Det samme var med mobilt bredbånd før jeg endret abbonement. Hadde 438 mb igjen til bruk og etter 3 dager hadde jeg vist brukt de opp. Var påkoblet i 15 minutter på de dagene. Surfet litt og leste epost.

 

Noe er galt her. Telenor klarer ikke å fikse dette.

Endret av deepstar
Lenke til kommentar

De andre gangene jeg har endret så har mine sider blitt oppdatert på sekundet. At oppdateringen skal ta over en uke er feil. Nå får vi se den 1. Juli om datasystemet fungerer. Du er den eneste kundebehandleren som tydligvis var klar over feilen. De andre hos Telenor var ikke klar over dette, og jeg har pratet med mange.

Lenke til kommentar

Hmm

 

Eg ringte til Telenor etter eg skriev innlegget.

Han skulle ordne med nytt mobilt breibånd abb til meg. Skulle få fra 500mb til 1000mb, men enda så står det "Du har ingen tildelt datatrafikk" på mine sider.

 

Og på appen på Android telefonen min datatrafikken borte vekk.

 

Eg har brukt litt datatrafikk, men ingenting registerers noken plass.

Brukt bare litt på mobilen... snakk om noken få mb.

 

Time will show... kanskje ringe dei igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt dette problemet siden pinsehelgen. Var ingen endring 1. juli. Står fortsatt 499MB alle steder.

Nå er jeg lei alt styret med Telenor (på dette og div andre supportsaker). Gleder meg til bindingstiden min går ut. Bare 4 dager til.

 

Håper virkelig telenor kompenserer for dette på neste regning

Endret av bonne89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...