Gå til innhold

Feilfakturering på Telenor mobilt breiband


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg har kveld&helg abonnement hos Telenor. Eg brukar vanlegvis abonnementet berre på kvelds- og helgetid, men har no fått ein faktura der eg plutseleg skal ha brukt 76834 kB for 110,33 kr. mellom 19/5 og 16/6. Etter 17/6 skal eg ha brukt MBB 43 gonger, 239 MB for 344,85 kr., og 16 gonger gratis, 1789 MB for 0. Noko må vere riv ruskande gale.

 

Lurer på om dei av dykk som har mobilt breiband hos Telenor kan gå inn og sjekke om forbruket er rett. Eg ser også at andre har problem med saldoar og forbruk på desse abonnementa, noko som gjer meg endå sikrare på at det er Telenor som rotar.

 

Mvh.

Torbjørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg fekk følgjande svar på e-post til Kundesørvis:

 

----- Original Message -----

From: <[email protected]>

To: <torbjornen>

Sent: Thursday, June 30, 2011 1:42 PM

Subject: Re: tittel: Faktura | phonenumber: xxxxxxxx

 

 

Hei Torbjørn, og takk for henvendelsen.

 

Dette skal vi selvfølgelig hjelpe deg med.

 

Vi har dessverre hatt problemer i våre systemer som har resulert i at kunder har blitt fakturert for inkludert bruk.

 

Vi har kikket på trafikk informasjonen din og kan ikke se at det Mobile Bredbåndet er brukt i tidsrommet 07.00-17-00.

 

Vi har nå laget en kreditnota på kr 110,33,- da du selvfølgelig ikke skal betale for inkludert bruk.

 

Vi sender deg også en spesifisert utskrift i posten som ønsket.

 

Ved å besvare to spørsmål kan du hjelpe oss til å bli bedre! Samtidig får du muligheten til å bli en av fem som får kr 500,- i ringesaldo eller som fratrekk på faktura!

https://web.questback.com/telenorkundeserviceprivat/xxxxxxxx

 

Vi ønsker deg en fin dag og en flott sommer!

 

Med vennlig hilsen

xxxxxxxx

Kundeansvarlig

Telenor Norge

 

 

Den 30.06.11 02:26, torbjornen skrev:

> Fornavn: Torbjørn

> Etternavn: xxxxxxxx

> Fødselsdato:

> E-postadresse: xxxxxxxx

> Nummer: xxxxxxxx

> Kontaktnummer: xxxxxxxx

> Beskriv problemet, så utfyllende som mulig.: Hei!

>

> Eg har kveld&helg abonnement, og brukar vanlegvis abonnementet berre på kvelds- og helgetid, forbruket utover dette pleier å vere 0. No har eg plutseleg fått ein efaktura der eg skal ha brukt 76834 kB for 110,33 kr. mellom 19/5 og 16/6. Etter 17/6 skal eg i følgje Mine Sider ha brukt MBB 43 gonger, 239 MB for 344,85 kr., og 16 gonger gratis, 1789 MB for 0.

>

> Eg er heilt sikker på at noko er riv ruskande gale. Lurer på om de kan sjekke forbruket og klokkesletta, og ordne opp i dette, evt. også sende meg ein spesifikasjon med klokkeslett og mengde for alt forbruk utover det som er inkludert i abonnementet.

>

> Mvh.

> Torbjornen

 

Så då får ein berre håpe at ting går seg til. Det høyrer også med at eg har vore Telenorkunde i årevis utan å ha nevneverdige problem, og at eg tykkjer at eg stort sett har fått både rask og god hjelp dei gongene eg har kontakta Kundesørvis. Men eg trur også andre enn meg må oppleve feilfakturering for tida, så alle Telenorkundar med mobilt breiband bør gå inn på Mine Sider og sjekke eventuelle fakturaer og påløpte kostnader.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...