Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, slik det ser ut nå, så er det bare "glad gutts go gutter" som ikke er bekreftet for neste sesong. I tillegg har vi en ledig plass i ligaen. Skulle det bli større interesse, så kan vi sikkert utvide, men som i fjor så ønsker jeg å ha en aktiv og mindre liga, enn en liga med mange inaktive deltagere..

 

Så stauts er nå slik:

  • 1 plass ledig. Sjekk førsteposten for regler og påmelding
  • "glad gutts go gutter" om du er her, så må du si ifra om du skal være med innen utgangen av 15. juli, ellers så blir laget ditt fjernet og plassen blir åpen for andre.

EDIT: Førsteposten er oppdatert.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Fantasy Fotball er nytt for meg, men blir gjerne med. Sett en del videoer for å få litt oversikt over hvordan det fungerer og det hadde vært morro å spilt med andre andre Nordmenn.

 

Regner med at jeg ikke finner "join" knappen pga det ikke er noen ledige plasser.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Tror dessverre ikke jeg er den nye brukeren. Finner hvertfall ikke noe om det i profilen. Prøvde å henge meg på en NFL liga og da dukker det opp info under "My Fantasy". Men, om det ikke er noen ledige plasser er det ikke stort å gjøre. Regner med det første-posten blir oppdatert om det blir en åpen plass :)

Lenke til kommentar

Da lurer jeg litt på hvem den som meldte seg på i dag er... Fint om den personen kunne ha gitt lyd fra seg her i tråden.

 

Som jeg skrev i førstepost, så er det en av fjorårets brukere som ikke har sagt ifra enda. Hvis han ikke sier noe innen fristen, så vil jeg gi beskjed. Men får vi flere interesserte, så kan vi muligens utvide med to lag til.

Lenke til kommentar

Hmmm. Kan ikke se det er blitt endret noe i hvilke lag som står oppført, så kanskje derfor jeg ikke får frem noe. Kan godt sende deg PM med info om jeg får vite hva slags info du trenger for å se om det er meg eller noen annen som har skrevet seg opp.

Lenke til kommentar

Den 12. juli har jeg bestemt meg for å utvide ligaen med to ekstra lag. Det er derfor to ledige plasser i ligaen, og det er førstemann til mølla. Om den siste brukeren i divisjon 1 ikke bekreftes innen utgangen av 15. juli vil det åpnes en plass til i den divisjonen.

 

Førstemann til mølla, men i utgangspunktet har jeg satt av plass til Bilael og Lyspaere som har vist interesse for å være med i ligaen denne sesongen. Jeg har sendt begge to en PM med beskjed om å melde seg på ASAP, samt sende meg bekreftelse på lagnavn, så jeg vet hvem som står bak laget.

Endret av MartinF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...