Gå til innhold

TV2s Tour de France manager 2011! [Liga: diskusjon.no]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg litt skuffet. 754 poeng i dag er helt ok, men fikk stusslige 74 poeng på første etappe. Mye av skylden legger jeg på TV2 som ikke lot meg lagre endringene på laget mitt og startet med Chavanel og Benatti, som jo ikke deltar en gang.

 

Men men :)

Lenke til kommentar

994! :) rykket opp til 41 totalt.. håper det varer:P -aldri vært høyere enn sluttplasseringen i giroen på 405.plass :p

 

 

41 totalt er meget bra med over 22 000 deltagere!

 

Selv er jeg fornøyd med å holde meg innenfor 1500, vinner ikke noe uansett. Men morsomt å delta, gir en økt interesse for å følge rittet og "sine" løpere.

Lenke til kommentar

Men morsomt å delta, gir en økt interesse for å følge rittet og "sine" løpere.

ja er egentlig bare derfor jeg har vært med til nå og.. gir litt mer å følge med på under løpet, pluss at det gir grunn til å gjøre litt research om enkelte ryttere, som igjen gjør det enda mer interessant å følge med..

Lenke til kommentar

Fikk 686 i går, men lurer på hvorfor Zabriskie fik 150 poeng mens Thor bare fikk 100, Zabriskie falt jo av på de siste 200 hundre metrene.

managerspillet tar ikke hensyn til om de faller av. like mange poeng til alle på laget, og for seier på TTT er det 50p. så ganges det opp ettersom hvilken type rytter de er. 50x2 for thos som er sprinter = 100, 50x3 for zabriskie som er temporytter = 150...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk 686 i går, men lurer på hvorfor Zabriskie fik 150 poeng mens Thor bare fikk 100, Zabriskie falt jo av på de siste 200 hundre metrene.

managerspillet tar ikke hensyn til om de faller av. like mange poeng til alle på laget, og for seier på TTT er det 50p. så ganges det opp ettersom hvilken type rytter de er. 50x2 for thos som er sprinter = 100, 50x3 for zabriskie som er temporytter = 150...

 

Åja :) Takk for den oppklaringen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...