Gå til innhold

Kamptråd : Rosenborg - Lillestrøm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Målene til Lillestrøm var så jævlig ufortjent, men typisk for RBK denne sesongen.

2. målet til Lillestrøm var i tillegg offside, men offsidereglene var tydeligvis glemt igjen i garderoben. Prica hadde en 3-4 situasjoner der han var onside og ble blåst offside. Hadde vi scoret 2-0 hadde kampen vært død og avgjort ved 90. Istedet så blir det et mongomål i mot og bare drit. Lillestrøm var egentlig ubrukelige i forhold til seriekampen tidligere i år. Og utrolig mye tjuvtriks og faenskap. Kippe er oppe med albue/armer i hver eneste duell med Prica. Ujah og Nosa legger seg ned og "har vondt". Det beste er jo faktisk at Nosa ødelegger for sitt eget lag ved å få de til å spille ut over sidelinja når han setter seg ned litt uti 2. ekstraomgang.

 

Alt i alt, fortjent seier til Rosenborg, men det skulle vært avgjort ved 90, ikke på straffe. Men det skyldes bare vår egen udugelighet.

Lenke til kommentar

Siste gang jeg ser kamp på NRK. Rosenborgkampen ble "avbrutt" for å se straffekonken i Brann - Sogndal, liker ikke det "indre bane"-opplegget de kjører der de snakker med assistentene, ELENDIG sending både før, under og etter kamp, og kommentatorene er noe av det verste jeg har vært borti. Er det MULIG å kritisere mer i løpet av en kamp? De satt da i en halvtime og snakka om, og pekte på, hver ENESTE lille ting Rosenborg gjorde dårlig, og var derfor et SÅÅÅÅÅ mye dårligere lag enn i fjor. Vi var da ikke så gode i fjor heller, bare at vi hadde det lille ekstra som gjorde at vi vant kamper. Og da han sa "Lurer på hva som hadde skjedd hvis det var bortelagets spiller som hadde takla sånn" da Henriksen burde ha fått det røde. er det MULIG ??

 

Uansett, god seier, kvarten neste. Får håpe vi går hele veien, så blir det ullevaal og oslotur på meg og:)

 

TROILLAN <3

Endret av Doppe
Lenke til kommentar

Haha, må le. LSK hadde like mye fortjent å vinne denne kampen som RBK. Styrte stort sett hele kampen sett bortifra én ekstraomgang. Ja, trøndere er kanskje fornøyd med det de så i dag, sier bare litt hvor ræva RBK har blitt. Ikke bare er det som vises ute på matta der i dag langt pokker fra storhetstiden på 90-tallet, men også milevis fra det man så under ledelse av Hamrén. Jan Jönsson må være tidenes tabbeansettelse.

 

Når det er sagt så håper jeg RBK kommer tilbake til storhetstiden så fremt det skjer med norske spillere. Siden den utvilsomt vil ha en positiv innvirkning på landslaget og RBK er det eneste laget som har nok økonomi til å kunne holde et stabilt høyt nivå. Dog, det virker rimelig umulig med idioter som Trond Henriksen og Erik Hoftun som lurer i gangene der nede. Noe ikke-trøndersk blod ville uten tvil gjort godt i ledelsen.

Lenke til kommentar

^^

Raring.

- Hadde ikke LSK fortjent seieren mer hvis du sier at de styrte stort sett hele kampen bortsett fra én ekstraomgang?

- Ja, trøndere er fornøyd med å avansere til kvartfinalen på bekostning av LSK - ikke med kampen.

- Åge Hareide var tidenes tabbeansettelse!

- Jeg skulle også sett flere norske spillere på RBK (og i andre norske klubber også for den del), men enten er de for dyre, eller så er RBK så middelmådig at det ikke like stort å spille på det laget.

- RBK har like god/dårlig økonomi som resten av "topp"-lagene i Norge.

- Så du vil ha et RBK bestående av norske spillere, styrt av folk med ikke-trøndersk herkomst? Se først ord i innlegget mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, må le. LSK hadde like mye fortjent å vinne denne kampen som RBK. Styrte stort sett hele kampen sett bortifra én ekstraomgang. Ja, trøndere er kanskje fornøyd med det de så i dag, sier bare litt hvor ræva RBK har blitt.

Kampen mot Tromsø var faktisk meget lik den her. Der hadde Tromsø banespillet mye av kampen, men de kom aldri til noen særlig store sjanser. Tromsø hadde ballen mest, men sjansestatistikken sa 6-1 til Rosenborg. Det er ikke langt unna hvordan det var her heller, bare det at LSK hadde litt fler sjanser. Ikke bare la deg lure av banespillet. RBK kom til flere store sjanser selv om spillet var ubrukelig til tider.

 

Når det er sagt så håper jeg RBK kommer tilbake til storhetstiden så fremt det skjer med norske spillere. Siden den utvilsomt vil ha en positiv innvirkning på landslaget og RBK er det eneste laget som har nok økonomi til å kunne holde et stabilt høyt nivå. Dog, det virker rimelig umulig med idioter som Trond Henriksen og Erik Hoftun som lurer i gangene der nede. Noe ikke-trøndersk blod ville uten tvil gjort godt i ledelsen.

Problemet med nå og før er at den gangen "hjalp" Rosenborg andre klubber med penger og. Sært å si, men det at de hadde mer penger gjorde at de kunne kjøpe norske spillere. Pengene de tjente "gikk" også til andre klubber. RBK har i dag fortsatt mer penger enn mange, men de er i aksjer/eiendom som de heller ikke vil bruke. I tillegg er det en ekstrem overprising ute og går fra norske klubber. Nettopp derfor har det blitt til at Roseborg ikke kjøper så mye norskt mer. Det blir for dyrt. Da er det mye lettere å bruke 1/5 av pengene på en øst-europeer eller afrikaner som er så godt som like god.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...