Gå til innhold

Hvordan i helvete tar man straffe i fifa 11?

NeEeO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! Jeg er så irritert, jeg ryker ut av cupper fordi jeg alti taper på straffe..ballenblir aldri styrt mot mål , men den fynker langt i helvete..spessielt vis jeg skal skyte til siden, da fyker den til helvete til siden..Jeg prøver alltid å få den pilen på de grønne feltet i måleren. Også prøver jeg å styre ballen til siden..men da Som jeg sier ..helvete..

(Beklager banninga, er veldig irritert nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der ja !! Men jeg skjønner ikke, hvilken knapp er RB, og hvordan skal jeg skyte lavt fra innsiden av foten..og treffer rett ved stengene

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

RB(Right Bumper) og LB er skulderkanppene plassert rett over de to triggerne.

Skrevet

Han er som meg,har bare en ps3,og meg selv,jeg har ikke peil på hvem som er RB eller LB,han lurer vel sikkert på om det er L2 eller R2,men vil tippe RB=R2 og LB=L2.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Se der ja, tok for gitt det var snakk om X360 grunnet videoen. Rent plasseringsmessig er det R1/L1 som tilsvarer RB/LB, men jeg kan bare spekulere om disse brukes likt i ps3-versjonen da det er flere år siden jeg spilte FIFA.

Skrevet

Er bare å holde venstre stikka til en av sidene i ett sekund etter du har trykket på kraftmåleren og så SLIPPE stikken. Holder du den inne helt til spilleren skyter så går den LANGT utenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...