Gå til innhold

Samsung galaxy s2 problemer (USB, batteri, lading)


Gjest

Anbefalte innlegg

Veldig ofte når bilmodus kommer opp, det "plinger" i mobilen uten at den brukes(samme lyd som når man kobler til usbkabel) og lyd kun funker på høyttaler, så er det væskeskade i usb-kontakt.

Når den kortsluttes pga. væske vil telefonen oppfatte dette som at den har kontakt med utstyr(lader, dokk osv)

Prøv å rens forsiktig

 

Hvis noen trenger reparasjon av sin mobil, så kan de kontakte meg på " [email protected] "

Jeg tar 400kr for arbeidet (Uansett hvor mangen mobiler som skal repareres)

Prisen på delene som skal byttes ut, kommer utenom. Og hvor mye det er snakk om, er litt avhengi av hvilkene deler det er snakk om.

 

Eks: Samsung Galaxy S-II (GT-i9100) LCD/Touch skjerm koster 1350kr.

Og total pris hvis eg skal bytte den for kunden, er 1350kr + 400kr = 1750 (Markedet varierer veldig på slike deler, så innen du leser dette, kan prisen ha sunket litt på den type skjerm)

 

Eks: Iphone 4 LCD skjerm bytte, 400kr for LCD/touch skjermen. Og 400kr for selve arbeidet, totalt blir det 800kr + evt frakt

 

Jeg kan også ordne alle typer software feil. Selv når noen har klart å bricke mobilen sin, så skal jeg få den til å virke igjen ;)

 

 

 

-------------------------

Har du prøvd å fabrikk instille din samsung ? Også lurer jeg litt på om du har oppdatert den til ICS 4.0 etter dere kjøpte den ? For det kan være du må reinstallere samsung kies på Pcen.. Hvor i norge holder du til ?

 

Er telefonen under 1år siden kjøpsdato koster ny skjerm 800kr via Deltaservice, såkalt "Samsung Quick Service".

Husk at all garanti frafaller hvis dere bruker bakgårdsreparatører som han over her, og det er ofte ikke billigere å bytte utenfor autorisert verksted heller.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei

 

Min Samsung S2 nekter å hvile :hmm:

Når jeg slår den av kommer det de vanlig støtene som tegn på at den er slått av. To sekunder senere starter den seg opp igjen og går til angi Pin-kode. Erfaringer med dette ? Hjelper det med oppdatering av programvare ? Og isåfall blir alt slettet fra mobilen om ikke jeg sikkerhetsopdaterer ?

 

Lars

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

 

Jeg har vært rimelig fornøyd med Samsung Galaxy s2 i ca 18 mnd, men nå begynner den og Samsung som firma å tøye tålmodigheten min skikkelig. Spesielt pga Samsungs udugelighet når det gjelder Kies m.m. Virker rett og slett uproft og jeg sitter igjen med følelsen av at programvarene ikke testes tilstrekkelig før lansering/utrulling.

 

Når jeg ser på datoene for denne tråden, så må det være en eller annen oppdatering rundt tale-kommando som har gått skikkelig feil igjen. Den jæ... mobilen lever nok en gang sitt eget digitale liv så fort tale-kommando blir aktivert. Når jeg får avsluttet denne tråden, stopper den verste blinkingen og det er kun batteri-ikonet i topp høyre av skjermen som blinker febrilsk. Morsom en stund, men så blir man smålei lysshowet.

 

Noen tips om hvordan man får avsluttet talekommando permanent?

 

Virker dessverre som om iOS med frk. Siri har kommet noen skritt lenger enn Android...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...