Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penisperler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå spiste jeg altså småkaker m/melk.

 

Plutselig smakte det litt rart.

 

EDIT: Men det er flott dere er åpne om ting, og tør å snakke om dem.

 

Skjønte ikke helt småkake ligningen din, men uansett jeg lurte bare på om knoppene kunne skyldes dårlig hygiene(her ikke fjerne sæd), men tror ikke nødvendigvis at det spermen har gravet seg ned rundt penishodet. Uansett så lurte jeg på hvordan man evt. kan skille "kukost" fra penisperler eller noe lignende.

 

:)

 

Uansett så er det en jente jeg er utrolig forelsket i :love: , og føler at disse fæle tingene ødelegger mye. Pågrunn av at den ødelegger selvtilitten og at jeg ikke vet hva det er, og tror ikke andre gjør det heller. Derfor jeg også ønsker at noen de jenter/kvinner kunne si hva de ville sagt hvis de hadde sett noe lignende enten ved ONS eller at en kjæreste hadde fortalt om det.

 

Postet av anonym: fdf70ed435e0da31b6740d8b4ada2a0f

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Nå spiste jeg altså småkaker m/melk.

 

Plutselig smakte det litt rart.

 

EDIT: Men det er flott dere er åpne om ting, og tør å snakke om dem.

 

Skjønte ikke helt småkake ligningen din, men uansett jeg lurte bare på om knoppene kunne skyldes dårlig hygiene(her ikke fjerne sæd), men tror ikke nødvendigvis at det spermen har gravet seg ned rundt penishodet. Uansett så lurte jeg på hvordan man evt. kan skille "kukost" fra penisperler eller noe lignende.

 

:)

 

Uansett så er det en jente jeg er utrolig forelsket i :love: , og føler at disse fæle tingene ødelegger mye. Pågrunn av at den ødelegger selvtilitten og at jeg ikke vet hva det er, og tror ikke andre gjør det heller. Derfor jeg også ønsker at noen de jenter/kvinner kunne si hva de ville sagt hvis de hadde sett noe lignende enten ved ONS eller at en kjæreste hadde fortalt om det.

 

Postet av anonym: fdf70ed435e0da31b6740d8b4ada2a0f

 

Kukost er jo en slags substans, ikke som perlene. Perlene sitter jo fast, det gjør ikke kukosten.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Ok takk :)

 

Har bare sett på bilder av kukost før og syne å huske at det var lignende knopper rundt hodet, men kan det bare ha vært en tilfeldighet?

 

Postet av anonym: fdf70ed435e0da31b6740d8b4ada2a0f

 

kukost kommer av dårlig hygiene. Kukost er noe du bare vasker vekk og har ingenting med knopper å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er tydeligvis bare en selv som legger merke til de tingene her. I likhet med Chef Samebror har ingen av mine sexpartnere i det hele tatt nevnt det. Første gangen jeg fikk oralsex var jeg dritnervøs og hadde masse svar på lur tilfelle det ble spørsmål om hva dette var for noe, men spørsmålet kom aldri. Og spørsmålet kom heller aldri fra de fem neste jeg fikk oralsex av. Min nåværende kjæreste har heller ikke nevnt noe.

Endret av Gnurpen
Lenke til kommentar

Vaskes det vekk med såpe og vann?

Ja: Det er kukost.

Nei: Det er talgklumper eller hårsekker eller andre mer eller mindre permanente installasjoner.

 

Det er altså helt normalt å ha ymse ujevnheter. Anbefaler at du ikke klemmer ut talg fra slike, uansett hvor fristende det kan være, de forsvinner ikke av det. Tvert imot kan de bli irriterte. Og ingen kommer til å kommentere det mens dere har sex. Enten kommer jenta til å være for sjenert, ha nok peiling på naturlig variasjon, eller rett og slett ha god folkeskikk. Og nesten helt garantert kommer hun ikke til å bry seg om det heller. Hvis du kommer over noen som ikke har peiling, folkeskikk eller sosiale hemninger, slå av lyset eller kast dem på dør. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tror det bunner og grunner i at du er for usikker på deg selv.

 

Hvem har vel ikke hatt talggreier?

 

Det er ikke "vanlige" talger. Er nesten umulig å klemme dem, og da jeg først klarte det, kom det bare masse blod ut. Og er rimelig sikkert på at området ble betent, ved alle gangene jeg sprakk dem. Har hatt det siden jeg var 12-13år gammel. Men skal sies, at jeg har hatt sex nå, og dame, så skjønte av meg selv at det ikke var noen hindring ;)

 

Og ja, var også usikker på meg selv, og det hjalp ikke da så mye med PPP.

 

Postet av anonym: fdf70ed435e0da31b6740d8b4ada2a0f

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

du kan og lage en hvit løgn til fastlegen å si at de klør under samleie, da vil de fjerne de gratis. Bare egenandel

 

hahaha, er du seriøs nå :D? Er under 18, slipper jeg å betale penger i det heletatt da :p?

 

Postet av anonym: fdf70ed435e0da31b6740d8b4ada2a0f

 

Da jeg tenkte å fjerne de sa jeg at de klødde og var ubehagelige under samleie og at jeg ikke kan leve sånn, da fikk jeg med en gang rekvisisjon for spesialist!

Lenke til kommentar

etter å ha lest mye offtopic på side 1, gadd jeg ikke lese igjennom alle postene

 

beklager så mye viss svare mitt har gjentatt seg tidligere

 

det hørrest ut som PPP/Pearly penile papules. Jeg hadde det fra jeg var 14 til 15. Det var der i ett år bare, og nå er det helt prikkfritt nede der :)

jeg har vært i et fast forhold med samme jente siden jeg var 13 år. Vi hadde sex for første gang da jeg var 14 år. Ettersom vi begynte å pule hver helg, sa jeg det tilslutt til henne Og viste henne. Hun brydde seg ikke, og vi har altid hatt et bra sexliv.

 

Jeg oppsøkte selv lege, og svaret var "1 av 3 ungdommer får dette". Jeg fikk også alternativet "laser". Jeg kunne fjerne det med laser, men da risikerte jeg å få arr, pluss at det var jævla dyrt.

 

skrev dette innlegget i en hurry, beklager

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei.

Kan høres ut som om du har "Pearly penile papules"

Jeg hadde samme problemet som deg en stund. Personlig gikk det veldig ut over selvtillitten min og synes personlig at det såg helt jævli ut. Tok kontakt med mange forskjellige leger rundtom her i Norge for å høre om det var noen mulighet til å fjerne de. og standard svaret var "helt normalt". Så kom jeg over denne legen her i England. http://wimpoleaesthetics.co.uk/profiles/dr-josh-berkowitz om du tar kontakt med han så skal jeg garantere at han kan fjerne de om det er "Pearly penile papules". Det er helt smertefritt å gjøre. Men man blir litt øm en stund etter at de er fjernet. Betalte vel en rundtom 4000kr mener jeg å huske.. verdt hver krone i mine øyne hvertfall. Fikk mye av selvtilliten min tilbake, og om damen føler for å suge så er det "no problemo" :)

 

Postet av anonym: ba19e826f6d34ea226fc7595676c76ee

 

Hei!

 

Jeg sliter også med "PPP," og vurderer sterkt denne dokotoren i England. Virker legitimt, bortsett fra at det skrives forskjellige tidspunkt for hans graduation som lege. Et sted står det 1980 og et annet 1971 (http://www.pearlypenilepapules.co.uk/ og

http://wimpoleaesthetics.co.uk/profiles/dr-josh-berkowitz)

 

Har du noe mer du å fortelle om denn legen og opplevelsen din der? Han bruker "Hyfreactor" istedetfor CO2-laser ser jeg. Laseren er visst mest vanlig blandt andre leger.. Hvordan opplevde du dette?

 

Setter veldig stor pris på all info jeg kan få, tissefanten er ikke noe man gambler med ;p

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...