Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penisperler?


Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 16år. Jeg har slitt i lang tid med hvite prikker eller klumper rundt penis hode. På forskjellige nettsider, som for eksempel at en helsesøster besvarer, står det at det er talger som er lignende som kviser og at man kan presse ut greiene. Eneste problemet er at de er jæskli harde, og hvis jeg klarer det, kommer det bare blod ut, og området blir betent. Det kan også være vorter, men jeg finner det usannsynlig siden jeg ikke får vorter på henda, er jomfru(disse knoppene gjør at jeg ikke tør) og vasker ikke med tonnevis av såpe der nede.

 

Det kan også være kukost, men jeg er realativ renslig der nede. Jeg kom over noe som het penisperler. Jeg tror, men er desverre ikke sikker på om det er det.

 

Er det noen på forumet som har hatt erfaringer med noe lignende, og kunne de da sagt hva de hadde og hvordan de ble kvitt også evt. sendt noen linker eller lignende?

Burde jeg oppsøke lege eller helsesøster for å finne ut hva det er?

Og sist men ikke minst til dere jenter: Ville dere ha funnet noe slikt på en fyrs penis avstøtende? Noe jeg tror, og vil derfor fjerne det både for selvtillits skyld og det å ha sex for å være ærlig.

 

Takker for alle svar, bare still spørsmål, var litt vag i teksten over :)

 

Postet av anonym: fdf70ed435e0da31b6740d8b4ada2a0f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg er en gutt på 16år. Jeg har slitt i lang tid med hvite prikker eller klumper rundt penis hode. På forskjellige nettsider, som for eksempel at en helsesøster besvarer, står det at det er talger som er lignende som kviser og at man kan presse ut greiene. Eneste problemet er at de er jæskli harde, og hvis jeg klarer det, kommer det bare blod ut, og området blir betent. Det kan også være vorter, men jeg finner det usannsynlig siden jeg ikke får vorter på henda, er jomfru(disse knoppene gjør at jeg ikke tør) og vasker ikke med tonnevis av såpe der nede.

 

Det kan også være kukost, men jeg er realativ renslig der nede. Jeg kom over noe som het penisperler. Jeg tror, men er desverre ikke sikker på om det er det.

 

Er det noen på forumet som har hatt erfaringer med noe lignende, og kunne de da sagt hva de hadde og hvordan de ble kvitt også evt. sendt noen linker eller lignende?

Burde jeg oppsøke lege eller helsesøster for å finne ut hva det er?

Og sist men ikke minst til dere jenter: Ville dere ha funnet noe slikt på en fyrs penis avstøtende? Noe jeg tror, og vil derfor fjerne det både for selvtillits skyld og det å ha sex for å være ærlig.

 

Takker for alle svar, bare still spørsmål, var litt vag i teksten over :)

 

Postet av anonym: fdf70ed435e0da31b6740d8b4ada2a0f

Først å fremst, sett deg ned pust dypt, slenge føttene på bordet og slapp helt av! Dette er helt normalt og menn får slike hvite prikker. Noen lit mere en andre.

 

Og så over til sex, regner med at du skal bruke kondom når du har dine første samleier, regner med du ikke vil ha noe sos eller barn i en alder av 16 (jeg er 32 og har 2 døttre på 1 og 3 år og det var ikke for tidlig for å si det sånn ;) ) . Og siden jeg håper du bruker kondomer så vil ikke damene legge merke til dette.

 

Og siden dette plager deg lit så ta en kjapp tlf til legen å få legen til å se på det. Så får du lit ro i kroppen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

TS her: Jo takk for svar, tenkte på sånn i tilfelle en jente hadde lyst å suge meg eller noe lignende som gjorde at hun kom "up close and personal".

Så er dette helt normalt?

 

Skal komme med ett siste spørsmål: Hvordan vet jeg at det ikke er feks. noe som skyldes dårlig hygiene som kukost?

 

:)

 

Postet av anonym: fdf70ed435e0da31b6740d8b4ada2a0f

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

sett fra et evolusjonistisk perspektiv tror mange at de pærlene er for å børste ut sæd fra andre menn og øke sjansen for at ditt sperm lykkes.

 

De pærlene går vekk med alderen har jeg lest, mine har blitt mindre tror jeg.

 

Jeg personlig har en hypotese. Da jeg var ung, runket jeg og når jeg fikk utløsning og sperm så lukket jeg bare forhuden og lot spermen ligge bakforhuden og runt penishodet. Dette gjorde jeg fordi jeg ikke hadde papir og jeg kunne ikke gå ut av rommet forbi mamma med hånden nedi boxern. Kan det være sperm som har gravd seg inn i huden og laget disse prikkene for å få et overtak over andre menn?

 

De kommer ikke av sykdom og er helt normale.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar

Kan det være sperm som har gravd seg inn i huden og laget disse prikkene for å få et overtak over andre menn?

 

Ja, de har gravd seg inn og bygget seg noen skikkelige bombardementsplatformer der inne hvor dem skyter ut anti-stoffer og granater og annet kos med en gang fiendlig sæd observeres i grenseområdene for stridsmarken.

 

Sånn for å få overtaket over andre menn.

 

Men ellers så er formen på kukhodet slik at den faktisk trekker ut en annen mann sin sæd, ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

jeg mente det seriøst. Hvorfor ikke? Er det så usannsynlig? Klarer du å falifisere hypotesen?

 

w/e

 

http://tinyurl.com/428hch2

 

 

Det sier bare at penishodet hjelper til med å dytte ut sperm. Det sier ingenting om at sperm kan feste seg på penishodet og danne slike formasjoner for å hjelpe til mer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Det sier ingenting om at sperm kan feste seg på penishodet og danne slike formasjoner for å hjelpe til mer.

 

Forventer du at enhver tøysete ide som dukker opp i hodet ditt skal ha blitt vitenskapelig utforsket av noen og blitt bevist / motbevist

 

What are you, six

 

off topic!

Lenke til kommentar

sett fra et evolusjonistisk perspektiv tror mange at de pærlene er for å børste ut sæd fra andre menn og øke sjansen for at ditt sperm lykkes.

 

De pærlene går vekk med alderen har jeg lest, mine har blitt mindre tror jeg.

 

Jeg personlig har en hypotese. Da jeg var ung, runket jeg og når jeg fikk utløsning og sperm så lukket jeg bare forhuden og lot spermen ligge bakforhuden og runt penishodet. Dette gjorde jeg fordi jeg ikke hadde papir og jeg kunne ikke gå ut av rommet forbi mamma med hånden nedi boxern. Kan det være sperm som har gravd seg inn i huden og laget disse prikkene for å få et overtak over andre menn?

 

De kommer ikke av sykdom og er helt normale.

Hva enn du ruser deg på kan det umulig være spesielt sunt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

er du misunnelig eller noe? Virker sånn.

Å ja kjempe!!

 

Den helt råe hypotesen din om sperm som graver seg under huden er så enormt bra å gjennomtenkt at jeg blir helt grønn av misunnelse!

 

Kanskjed du ikke skal tenke så mye men komme deg ut av gutteromet?

 

Har du ingenting bedre å gjøre enn å provosere på forum?

Lenke til kommentar

er du misunnelig eller noe? Virker sånn.

Å ja kjempe!!

 

Den helt råe hypotesen din om sperm som graver seg under huden er så enormt bra å gjennomtenkt at jeg blir helt grønn av misunnelse!

 

Kanskjed du ikke skal tenke så mye men komme deg ut av gutteromet?

 

Har du ingenting bedre å gjøre enn å provosere på forum?

Jo, prøver så men det er så god underholdning og uvitenhet på denne delen av forumet.

 

Var det noe mere får du ta det på pm så det ikke blir ot her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Kan høres ut som om du har "Pearly penile papules"

Jeg hadde samme problemet som deg en stund. Personlig gikk det veldig ut over selvtillitten min og synes personlig at det såg helt jævli ut. Tok kontakt med mange forskjellige leger rundtom her i Norge for å høre om det var noen mulighet til å fjerne de. og standard svaret var "helt normalt". Så kom jeg over denne legen her i England. http://wimpoleaesthetics.co.uk/profiles/dr-josh-berkowitz om du tar kontakt med han så skal jeg garantere at han kan fjerne de om det er "Pearly penile papules". Det er helt smertefritt å gjøre. Men man blir litt øm en stund etter at de er fjernet. Betalte vel en rundtom 4000kr mener jeg å huske.. verdt hver krone i mine øyne hvertfall. Fikk mye av selvtilliten min tilbake, og om damen føler for å suge så er det "no problemo" :)

 

Postet av anonym: ba19e826f6d34ea226fc7595676c76ee

Lenke til kommentar

sett fra et evolusjonistisk perspektiv tror mange at de pærlene er for å børste ut sæd fra andre menn og øke sjansen for at ditt sperm lykkes.

 

De pærlene går vekk med alderen har jeg lest, mine har blitt mindre tror jeg.

 

Jeg personlig har en hypotese. Da jeg var ung, runket jeg og når jeg fikk utløsning og sperm så lukket jeg bare forhuden og lot spermen ligge bakforhuden og runt penishodet. Dette gjorde jeg fordi jeg ikke hadde papir og jeg kunne ikke gå ut av rommet forbi mamma med hånden nedi boxern. Kan det være sperm som har gravd seg inn i huden og laget disse prikkene for å få et overtak over andre menn?

 

De kommer ikke av sykdom og er helt normale.

 

TS her igjen.

 

Gjorde det samme da jeg var yngre, så kan hende at det har noe med det å gjøre, derfor jeg også lurte på hvordan man kan skille penisperler fra dårlig hygiene. Eneste problemet er at å la sæden ligge der har jeg sluttet med. Å noen ganger hvis jeg sovner etter et runk (pleier å gjøre det når jeg ligger i senga om natta) så noen ganger så virker det som at de blir mindre, og at perlene blir større og hvitere når jeg vasker.

 

Og værsåsnill å ikke prøv å latterliggjøre smint, jeg søker råd ikke kverulring :)

 

Og til AnonymDiskusjon som skrev om Pearly penile papules:

 

Tusen takk for rådet! Har fått samme standard svaret at det er helt normalt hos forskjellige lege/helse/helsesøster sider. Desverre har jeg ikke råd til å dra helt til England for en 4000 kroners operasjon, men da vet jeg at det er håp. Har også et spørsmål til deg, og håper du svarer på det:

 

Ble du sugd før operasjonen enten av dama eller noen andre(følte noen avsky)? Hadde du dama da du hadde PPP, og hvis hva syntes hun om det?

 

Postet av anonym: fdf70ed435e0da31b6740d8b4ada2a0f

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...