Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har aldri testet PC'n i 3dmark tidligere, men føler at jeg burde ligge høyere enn dette? Når jeg ser hva dere andre har fått av resultater.

 

post-189440-0-58382300-1333251372_thumb.png

 

Mulig jeg har gått inn på noe feil.

Kan noen si meg hva dere gjør for å kjøre testen?

Nå har jeg bare tatt testen på 1080p på "Basic" og prøvd både "Full 3DMark" og "Benchmark tests only".

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Kjører LN2 på CPU nå men 680'ene er på luft :p

 

post-152551-0-63740200-1333233553_thumb.jpg

 

Pent, 17 Plass overall med 4xGpu på Hwbot. Tyn litt mer ut av korta så klatrer du fort plasser :p

Skal prøve litt i morra, er ikke så enkelt å klokke disse 680 korta som det er med 6970/7970 eller 580.

 

Litt synd jeg ikke har en CPU som klarer mer enn 5365MHz, hadde vært fint med enn 5,6GHz++

 

 

Ja er litt usikker på hva min klarer.. Hadde jo vært kos med en 5.6ghz cpu hehe. Kommer med noen benker senere jeg også..

Lenke til kommentar

Min aller første benchmark, som jeg føler ikke gikk så bra. :ermm: Som dere ser var jeg nede i UNDER 11 fps, det er faen meg minecraft... :grumpy: Temperaturen var på hele 74*C, og viftekjøleren dens snurra 3000 RPM. Hva skal jeg gjøre, er det et dårlig grafikk-kort jeg har? :cry: Vet ikke så mye om grafikk-kort, så kan jeg få noen tips på hva jeg burde gjøre? Kjøpe nytt kort?

2nk3lvk.png

Lenke til kommentar

Da har jeg et par spørsmål og valg:

1. Burde jeg vente på enten 670 eller 660? Hva vil disse koste?

2. Skaffe meg nytt fort som fy? :p

3. Kontakte komplett.no og spørre om det er noe galt med kortet og evt. få nytt?

(kjøpte komplett-PC, da jeg var komplett noob ^^ Hadde det vært i dag, da hadde jeg valgt SSD med en gang, isteden for sener, valgt 2500K, istedenfor 2600K, mye bedre grafikk-kort, og slengt på et vannkjølingssystem i samme slengen... jaja, PCer er vel "learning by doing" :shrug:

FOR Å GJØRE TRÅDSTARTER HAPPY (BEKLAGER)

2nk3lvk.png

Endret av Storz
Lenke til kommentar

mange bra skjermkort ute nå :)

 

Hvilket foreslår du, jeg spiller bare på en skjerm (MW2/3), og skal kjøpe BF3 om ikke lenge. Det virker ikke som at dette kortet kommer til å dra på noe særlig med 11 FPS(!!). Vil ha stabil og god FPS på helst over 50 (da snakker vi minst high, ikke noe low bullshit da! :yucky:)slik at det blir bra flyt i bildet :)

 

 

BEKLAGER OFF-TOPIC!

 

FOR Å GJØRE TRÅDSTARTER HAPPY (BEKLAGER)

2nk3lvk.png

Endret av Storz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Dårlig kjøp ? Ett gtx 580 får rundt kansje X2500 med en i7 920 @ 4ghz... 3dmark 11 er en veldig krevende benchmark.

Er lenge siden jeg testet selv i extreme men fikk da X3731 med 2(!) Gtx 580 kort og en i7 920 på 4ghz...

Lenke til kommentar

Dårlig kjøp ? Ett gtx 580 får rundt kansje X2500 med en i7 920 @ 4ghz... 3dmark 11 er en veldig krevende benchmark.

Er lenge siden jeg testet selv i extreme men fikk da X3731 med 2(!) Gtx 580 kort og en i7 920 på 4ghz...

Vi snakker faktisk 3.5 FPS :cry:

2i7tvgm.png

Lenke til kommentar

Skulle likt å testet ut LN2 engang. Hvordan er det å bruke den cpu`n etter dette?

 

Jeg får ikke kjørt noen 3dmark 11 tester da den ikke funker. Vet ikke hva som er galt, men den vil bare ikke starte.. Har lagt den inn på nytt uten helllll. hva kan det være?

 

dette kom engang, men etter dette vil den ikke starte.. 32bit versjonen får jeg kjørt. :hmm:

post-187653-0-19869200-1333620334_thumb.png

Endret av boarderxtrem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...