Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Slett:)

Anbefalte innlegg

Kan forresten meddele at det gikk FINT ant å spinne ringer på asfalten! Hadde ikke trodd det, trodde man måtte ha litt mer motor for å få det til med quattro. Men det gikk altså fint! Trikset var å starte på en våt flekk, for å så holde hjulspinn når man kom ut på det tørre partiet B-)

Noen som vet om noe tøft man kan gjøre med VAG-COM på disse bilene?

Har gått over til Volkswagen-Audi Club Norwegen. Laga meg tråd der, for dere som er medlem:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217035

Videoannonse
Annonse

Har bestilt litt fra ebay nå!

Øyelokk, xenonkit til sprederne (35w, 6000k), H6W LED pærer til parklys (6000k), samt jeg har vært å bestilt nye plast skilt! Venter også VACN skiltrammer å merker i postkassa :)

Sitter også å vurderer å hellakkere bilen! Når jeg først skal få lakkert opp hele fronten, venstresia å baken, så hvorfor ikke klaske på NY farge? Vurderer sort, daytonagrå, brilliantrød å HVIT! Ser for meg sistnevnte med matt-sorte RS4 II felger, xenon i alt å tona ruter.. Tror det kunne vært p*rn* det? :innocent:

Sorte felger gjør ikke akkurat bilen en tjeneste. Sort felg får dekk og felg til å gå mer i hverandre, og dermed blir felgen seende mindre ut enn det den egentlig er. I tillegg skjuler sortfargen detaljene i felgen og gjør felgen mindre gjenkjennelig og spesiell.

Hvis du absolutt skal ha mørke hjul, gå for en gunmetal-farge i stedet;)

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har skjedd en del siden sist.. :)

2011-08-17203219.jpg

2011-08-17203145.jpg

Ble også påkjørt av en syklist som nekta å dekke skadene, samt noen har hatt der morsomt med å ripe opp heeele høyresiden mens jeg var på treff i helga.. :-) Planene fremover er veldig forskjellige;

Hellakkere matt sort/sort., tone rutene hele veien, tone lyktene, senke og få på større, brede felger. Kjøre på med rundt 2000k i tåkelys.

Lakkere helt ned i fargen jeg har nå. Tone rutene og lyktene, cupra leppe, slippe den litt ned foran :)

Sånn kort oppsummert.. Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre, egentlig..!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...