Gå til innhold

Spill til Android - The Thread


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drag Racing er et kjempespill! :)

 

Det eneste jeg savner er muligheten for å starte på nytt. Jeg kom ganske langt, men gjorde noen dårlige oppgraderingsvalg og skulle gjerne ha begynt på nytt....

 

Kanskje det går å avinstallere/reinstallere spillet?

 

Innstillinger->Applikasjoner->Administrer applikasjoner->Drag Racing spillet->Fjern data.

 

Have fun med retry :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drag Racing er et kjempespill! :)

 

Det eneste jeg savner er muligheten for å starte på nytt. Jeg kom ganske langt, men gjorde noen dårlige oppgraderingsvalg og skulle gjerne ha begynt på nytt....

 

Kanskje det går å avinstallere/reinstallere spillet?

 

Det må da være mye bedre å bare selge bilen(e) enn å begynne HELT på nytt...? Er det noe jeg mistforstår? :p

Lenke til kommentar

Drag Racing er et kjempespill! :)

 

Det eneste jeg savner er muligheten for å starte på nytt. Jeg kom ganske langt, men gjorde noen dårlige oppgraderingsvalg og skulle gjerne ha begynt på nytt....

 

Kanskje det går å avinstallere/reinstallere spillet?

 

Det må da være mye bedre å bare selge bilen(e) enn å begynne HELT på nytt...? Er det noe jeg mistforstår? :p

Neida, sikkert sant det. Følte bare for å starte helt på nytt med blanke ark... :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Gameloft har lagd mobil-versjon (java) av Civilization 5 som IKKE støttes av Android (ikke iOS heller) :cry: Men som kan kjøres på omtrent alle de gamle telefonene jeg har liggende i skuffen (Nokia N70, E51, 5310...). Er det virkelig mulig? Er sikker på at over 90% av potensielle kjøpere er Android- eller iphone-brukere.

Lenke til kommentar

Alle med Samsung Galaxy S2 telefoner kan laste ned fullversjonen av Asphalt 6 HD via standard app'en "Samsung Apps". Du finner den under "Programmer". Bare søk på "Asphalt 6" så finner dere det.

 

Etter det er installert, må du hente ytterligere 550mb ca. i typisk Gameloft stil... Så det kan være greit å hente det via WIFI'n i heimen for å si det sånn...

 

Spillet er OK, men dårlig optimalisert for SGS2, ikke akkurat glatt framerate, men likevel meget spillbart.

 

Vær så god.

Lenke til kommentar

/bump

 

 

 

Anyway... For de av dere med kraftig mobiltelefon - som f.eks. en Samsung Galaxy S2 eller LG Optimus X2 eller hva den nå heter, så kan jeg anbefale Dungeon Hunter 2 fra Gameloft. Det er så utrolig bra, en skikkelig oppvarmer mens du venter på Diablo 3. Beste mobilspillet jeg har spilt iallefall... Er level 30 nå og jeg har sittet en god del timer med det de siste par dager. Klarer nesten ikke legge det fra meg... til frustrasjon for kona...

 

"Jada! Jeg skal gi ungene mat... bare vent litt!"

 

(må kjøpes direkte fra gameloft.com)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har selv spilt igjennom Angry Birds, og deler av Angry Birds Rio og Angry Birds Seasons, men det er lenge siden. Spillene hakket skikkelig på min X10 mini, og det la en demper på moroa.

 

 

Ellers har jeg funnet ut det samme som LordArild, nemlig at spillene fra Kairosoft er avhengighetsskapende. Har spilt Game Dev Story noen ganger nå, og holder på med Grand Prix Story nå om dagen =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mine favorittspill til Android: (Har en Samsung Galaxy S2)

 

Battleheart - Veldig bra RPG spill, med mange strategier og levler

Galcon - Veldig bra strategispill. Er til og med multiplayer!

They Need To Be Fed - Avhengighetsskapende og morsomt. Anbefales på det sterkerste! Eneste minuset er at det er litt kort

 

Jet Car Stunts - Veldig morsomt racing spill, men er litt få levler

Dragon Rush Pro - HELT gratis UTEN ads! Morsomt "Pick up and play" spill

Drift Mania - Bra drifting spill, men litt lite variasjon

Everlands - Bra strategispill med søt grafikk :p

Starfront Collision - Tenk Starcraft, bare på Android!

Gameboid - Ikke et spill i seg selv, men gameboy på Android! POKEMON

PewPew - Tenk Geometry wars på Android

UniWar - Bra turnbased strategispill

Hyper Jump - Klone av Mega Jump, men det er flere powerups og grafikk som minner om Little Big Planet

 

De fleste av disse koster penger, men det er absolutt verdt det.! :D Dette er de beste spillene jeg har funnet hittil. Sjekk også ut Gameloft sine spill for Android!

 

Battleheart:

mzl.bonesxqo.320x480-75.jpg

Starfront:

mzl.nvhernrl.320x480-75.jpg

PewPew:

pewpew-2-android-game-1-540x324.jpg

Endret av clipEvent
Lenke til kommentar

Ok, her er en liten liste over noen av spillene jeg har på min urootede HTC Sensation. Alle har fin/bra grafikk og spill verdt å ha på telefonen. Alle spillene er gratis, men noen av dem har en fullversjon det er verdt å bruke litt cash på.

 

Air Control

Ganske enkelt. Fly og helikoptre er i forskjellige farger, og skal lande på forskjellige plasser. Poenget er at man ikke skal crashe noen av dem. Verdt å teste ut, selv har jeg kun lite-versjonen.

2011-10-16_18-37-38.jpg?width=640&height=362

Last ned fra Android Market her: https://market.android.com/details?id=dk.logisoft.aircontrol&feature=search_result

 

Speedx 3D

Elsker dette spillet! Utrolig bra gjennomført og herlig grafikk. Utrolig lett i prinsippet, men vanskelig i praksis. Spiller selv på extreme, og har 1568 som pers. Spillet går ut på å tilte telefonen mot venstre og høyre, og styre unna hindringer. Dette er man bare nødt til å teste ut. Anbefales på det sterkeste!

2011-10-16_18-41-54.jpg?width=640&height=362

2011-10-16_18-42-10.jpg?width=640&height=362

Market: https://market.android.com/details?id=com.beepstreet.speedxads&feature=search_result

 

Dragon, Fly!

Søtt lite spill. Man er en liten drageunge og skal flykte fra mammaen. Også dette spillet har et utrolig enkelt prinsipp, og her lærer man virkelig fort. Bra grafikk også.

2011-10-16_18-46-26.jpg?width=640&height=362

2011-10-16_18-46-49.jpg?width=640&height=362

 

What the doodle!?

Online, multiplayer. Her gamer man mot en del andre. 1 tegner, resten gjetter. Hvem som tegner går på rundgang. Den som gjetter riktig først, får poeng. Den som tegner får beskjed fra spillet om hva man skal tegne. Den som tegner får også poeng, men kun hvis noen klarer å gjette riktig. Spillet er på engelsk, så man må skrive ordene rett for at spillet skal kunne se at du har riktig. Ganske artig når man får det til.

2011-10-16_18-49-38.jpg?width=640&height=362

2011-10-16_18-50-54.jpg?width=640&height=362

Market link: https://market.android.com/details?id=com.che.wtd.client.lite&feature=search_result

 

iRunner

Fantastisk grafikk, dette anbefales! Spillet er utrolig enkelt: man løper automatisk bortover på brett, og så skal man samle opp batterier. Utover dette skal man hoppe eller dukke for å ikke treffe hindringer. Ligner litt på Sonic-X for de som har spilt det. Ganske moro.

2011-10-16_19-42-58.jpg?width=640&height=3622011-10-16_19-42-41.jpg?width=640&height=362

Market: https://market.android.com/details?id=com.droidhen.irunner&feature=search_result

 

Dragon Rush Pro

Moro! Dette går også ut på tilting. Man skal samle opp mynter, og litt annet - ellers mister man fart, og kommer ikke i mål. Man må selvfølgelig passe på å ikke treffe noen av hindringene! Ikke dårlig i det hele tatt, og dette er et spill man bare skal ha på mobilen.

2011-10-16_19-46-29.jpg?width=362&height=640

Market: https://market.android.com/details?id=com.baileyz.bluppypro&feature=search_result

 

Minecraft Pocket Edition

Her finnes det både en gratisversjon og en betalversjon, og jeg har kun prøvd den som er gratis. Imponerende hvordan de har klart å få dette til så gjennomført som et mobilspill! Tror jeg kommer til å betale for den om ikke så lenge, må teste den litt til. Et skikkelig minus er at det ikke er mulig å crafte. Det går heller ikke an å plukke opp ting, og det man kan bruke til å bygge med er allerede lagt inn. Men dette er utrolig bra likevel - et must å ha hvis man gamer minecraft på pcn!!

2011-10-16_20-57-08.jpg?width=640&height=362

2011-10-16_21-02-28.jpg?width=640&height=362

2011-10-16_21-24-23.jpg?width=640&height=362

Link: https://market.android.com/details?id=com.mojang.minecraftpe.demo&feature=search_result

 

 

God fornøyelse! :) Fyi, alle bildene her fikk rævva oppløsning! De ser selvsagt mye bedre ut på mobilen!

Endret av jvdp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hei! Er på utkikk etter et arkadespill. Grafikken i spillet består av små høydetopper. Man har en ball/kule som trenger fart, og for å oppnå fart må kulen starte på en av toppene og å bli dyttet ned, slik at den får nok fart til å komme seg over neste topp. Kulen kan også hoppe.over flere topper dersom farten er høy nok. Fart oppnås ved at man vipper på mobilen i ulike retninger. Hva heter apillet?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mine favorittspill til Android som jeg ikke har sett bli nevnt her allerede, er:

 

Angry Gran

Du styrer en gammel dame som går bortover og skal fike til folk og ting for å få penger nok til å passere mål og slik fortsetter det.

For hvert mål du passerer, går det fortere. Du kan også oppgradere våpen og stats, samt hente pensjonen din for ekstra penger.

 

Bantumi

Bantumi, også kjent som Mancala.

Veldig gammelt og givende spill som kan spilles med bønner, steiner o.l.

Du har 6 "hauger" med det og skal få så mange som mulig inn i din ring.

Jeg hadde dette på en gammel Nokia og var sterkt avhengig av det. Gleden var stor da jeg fant det igjen på Market.

 

Bubbles - The Temple of Pharaoh

En Puzzle Bobble-klon. Min favoritt av de mange jeg har prøvd.

 

Can Knockdown II

Du har en ball du skal kaste på blikkbokser som står stablet på forskjellige måter.

Akkurat som på tivoli. Avhengighetsskapende.

 

Gem Miner: Dig Deeper

Du har en kar med hakke som skal grave etter edelstener, gull og andre edle metaller.

Veldig avhengighetsskapende, husk å kjøpe massevis av stiger. Alltid like kjedelig å bli strandet langt pokker i vold nedi dypet med baggen full av edelstener.

Når du kommer opp til overflaten igjen, selger du det du har gravd frem og oppgraderer lys, bagger, hakke o.l., samt kjøper ting som stiger, heiser, bruer o.l.

 

Gem Spinner II

Trodde først det var som Bejeweled, men viste seg å være så mye mer.

Som i Bejeweled skal du få 3 eller flere gems på rad, men du kan gjøre så mye mer, deriblant å spinne og dra blokker hvor de er.

Sterkt avhengighetsskapende, move over Bejeweled!

Jewels Deluxe

Bejeweled. Kan sitte med dette i timesvis.

 

Ninja Dash

Du styrer en liten ninja som springer av seg selv. Du skal bare hoppe over hindringer eller dukke under dem, samtidig som du samler forskjellige ting.

 

Shine Runner

Du styrer en båt rundt i en sump hvor du skal prøve å samle opp mynter og slikt og komme deg til neste havn for å kjøpe og selge forskjellige varer.

 

Wolf Toss

En Angry Birds-klon, hvor du er en ulv som jakter på griser. Mer troverdig enn fugler. :p

Samt at du går opp i level og får achievements. Alt du trenger. :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...