Gå til innhold

Ny laptop, ASUS U36Jc kanskje?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse


  •  
  • Fjern ram deksel
  • Koble av 2 flex kabler, tasatatur & mus?
  • skru 2 skruene i front, 1 skrue under hver gummi knott og 4 skruer under batteriet
  • Løft av topplokket (sitter godt)
  • Ta av wlan kabelen som er jorda? i harddisk chassiet, fjern 5 skruer og du er ferdig

 

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få opp den breie flex kabelen?

Den har ivertfall ikke samme åpnings mekanisme som den smale. :hrm:

Endret av eln
Lenke til kommentar

Skal sette inn ny harddisk i Asus-en. Har fulgt oppskriften for demontering tidligere i tråden her, men får ikke av dekselet. Dvs. jeg har greid å lirke løs vha et bankkort fremme og på sidene. Men bak der batteriet sitter er det helt umulig å få løst. Dere som har greid å få dette til - hva er trikset for å få dekselet løst uten å brekke og ødelegge?

Lenke til kommentar

Skal sette inn ny harddisk i Asus-en. Har fulgt oppskriften for demontering tidligere i tråden her, men får ikke av dekselet. Dvs. jeg har greid å lirke løs vha et bankkort fremme og på sidene. Men bak der batteriet sitter er det helt umulig å få løst. Dere som har greid å få dette til - hva er trikset for å få dekselet løst uten å brekke og ødelegge?

 

Om du har løsnet alle de 6 skruene i bak-kant så skal det være å bare forsette med kortet, å vippe opp tastaturet i framkant. Sitter litt ekstra godt helt bakerst.

Endret av eln
Lenke til kommentar

Får ikke hdmi tilkoblingen til å virke ordentlig.

 

I Nvidia control panel, under set up multiple displays er det kun tv-skjermen som kommer opp.

Får kun extended display og ikke clone slik jeg ønsker.

 

 

Har nyeste driver fra asus.com

Lenke til kommentar

Mulig tven ikke støtter oppløsningen?

Vet ikke om den setter egen jeg.

 

Tv'n støtter iaf tom. 1080p

Men man må vel ikke kjøre lik oppløsning på begge skjermer for å få til clone? trenger ett program som kan overstyre det for nvidia driveren gir meg ivertfall ikke muligheten.

Endret av eln
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...