Gå til innhold

Bra kamera, lav pris, god batteritid?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

sats på en nokia hvis du vil ha en mobil med bra kamera og god bateritid ( men de er ikke så mye god på alt annet da... ) kansje nokia n97 mini, c7 eller n8, kommer ann på prisen, kameraet på huawei u8800 er ikke så mye å skryte av og bateritiden kunne vært lenger. tror alle nokiaene har trykkfølsom skjerm :(

 

sats på en nokia hvis du vil ha en mobil med bra kamera og god bateritid ( men de er ikke så mye god på alt annet da... ) kansje nokia n97 mini, c7 eller n8, kommer ann på prisen, kameraet på huawei u8800 er ikke så mye å skryte av og bateritiden kunne vært lenger. tror alle nokiaene har trykkfølsom skjerm :(

Lenke til kommentar

Jeg ville anbefalt en HTC Desire S, har altt det du ser etter bortsett fra at den er litt dyr (koster sånn cirka 3500,-). Nokia N8 har et godt kamera, men det er operativsystemet som gjør som gjør den dårlig. Nokia har et sugent operativsystem som gjør alle mobilene sine ubrukelige, selv om de er gode generelt (snakker av erfaring). Så en Android telefon ville gjort susen, og Desire S har et veldig godt kamera (i følge testen: http://www.amobil.no/artikler/htc_desire_s/98353)

Endret av Androidman
Lenke til kommentar

Bare SGS2

 

DEN ER BEST I TEST, slår til hvis du har RÅD

 

Bare SGS2

 

DEN ER BEST I TEST, slår til hvis du har RÅD

Han har et budsjett å holde seg til. Vil heller anbefale en HTC Desire S, i følge testen har den godt batteri, kameraet skal være kjempebra, og den kjører android. Samsung Galaxy S II er jo selvfølgelig best, men den er dritdyr så jeg ville godt for Desire S

Lenke til kommentar

Samsung har mange rimelige telefoner m bra batteri og kamera. Samsung wave / wave723 / galaxy ace?

 

Edit: ok - ser at du nå vil ha android så da kan vi luke ut wave-serien. SE Neo fikk forresten ikke akkurat skryt for batterikapasitet i diverse tester jeg har sneiet innom. Bortsett fra det er den snasen.

 

Bra batteri, bra kamera og android til budsjettpris: vrien combo...

Endret av Lorimar
Lenke til kommentar

 

U8800 har ikke spesielt bra kamera, og heller ikke overbevisende batteri.

Det er det vel i grunnen få smart telefoner med stor skjerm som har pr i dag.

I så fall må man slå av alt som gjør dem til smart telefoner, og da er mye av vitsen borte...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvorfor ikke kjøpe et billig digitalkamera som gir deg bedre bilder enn de aller fleste mobiler gir?

Da vil hun få flere mobiler å velge mellom...

fordi at det er mye styr å både ha med seg et kamera i tillegg til mobilen overalt og det tviler jeg sterkt at du gjør.

 

 

Jeg har alltid med meg kamera, mobil og en iPod på tur... Det er ikke noe ¨styr¨

Jeg ville kjøpt et digitalkamera, for da vil jeg ha flere mobiler å velge mellom. Kamera er ikke det viktigste på en telefon, mener jeg.

OS, skjerm og evt tastatur er viktig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...