Fjomsen Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hei, jeg kjøpte for litt siden rå data av en kar og hadde allerede bestemt at jeg skulle ha 2x gtx 560 ti kjørende på den. Jeg har Gainward geforce Gtx 560 ti fra før og bestilte MSI Geforce Gtx 560 ti fra komplett som kom idag. Jeg har satt i msi kortet,viftene ser ut til å fungere og bridga kortene. Satt også i strøm med 2x 6 PC-E Men jeg aner ikke akkurat om kortet fungerer eller ei. Jeg har speccy og på den kommer det opp : v Monitor on Nvidia gtx 560 ti blabla > Nvidia Gtx 560 ti Memory 1024 mb Memory type 2 Er det noen annen mulighet for at jeg kan skjekke at kortene er i sli? Må jeg kanskje installere noen drivere først? Første gangen så greit å spørre så man blir et steg klokere i livet =) Endret 9. juni 2011 av Fjomsen
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 et hint: Nvidia Control Panel Er ganske åpenbart fra der.
Fjomsen Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Skrevet 9. juni 2011 Elementer Geforce gtx 560 ti Betyr at det bare er en da vel.. Hmm kanskje jeg får prøve igjen
Fjomsen Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Skrevet 9. juni 2011 Nei,hvordan gjør det dette? Første gangen for meg så hold ut min stupidity Takker for svar og tiden du bruker på å hjelpe meg it-henrik
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Se på side 31: ftp://download.nvidia.com/Windows/91.31/91.31_ForceWare_New_Control_Panel_Quick_Start.pdf Se om du blir noe klokere av det, men mistenker at det en gammel versjon som er avbildet. Greier å ikke hjelpe deg noe videre før jeg er hjemme på gaming pc :-)
Fjomsen Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Skrevet 9. juni 2011 Nå har jeg skiftet plass på skjermkortene.. Jeg har installert Hovedkort drivere og Expert tool fra Gainward skjermkort driveren. Oppdatert skjermkort drivern men ingen ting ser ut til å kunne gi meg muligheten til å slå på SLI
Fjomsen Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Skrevet 9. juni 2011 Ingenting ser ut til å fungere,jeg er bare veldig fortvilet og irritert
Fjomsen Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Skrevet 9. juni 2011 Da var det løst Jeg koblet bare i skjermen i hver av dem og installerte driverne på den måten også dukket sli opp i kontroll panelet Det var noen irriterende 5 timer men men Takker uansett ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå