Gå til innhold

Jeg fikk akkurat en ny 200 GB HD men viser bare 131 GB ?!?


Anbefalte innlegg

Hva med at folk tar å memoriserer det som Amigaguy nettopp skrev? Daglig ser jeg tullinger som svarer på det samme spørsmålet, folk med ca. flere tusen poster på forumet, og INGEN som klarer å gi et korrekt svar på dette.

 

Altså, print ut posten, og lim det på skjermen deres.

 

Postwhores: Quality > Quantity.

 

Quality > Quantity er jeg helt enig i. Men det er også noe som heter quantity i hver post, og der stiller nok jeg ganske bra tror jeg. Det er få som skriver utfyllende innlegg, og det er litt plagsomt, å bare lese små komentarer, og ikke få svaret på det man leter etter uten å måtte lese dette i biter nedover i posten.

 

Foresten siggen din er gresk for meg. ;)

 

-Chief-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Biosen kan du ta med Liveupdate hos MSI, smertefritt operasjon <--- prøvde det, men var no rart som skjedde :/

 

ja, men når man for harddisken så er jo harddisken en stor partisjon da. for de av dere som ikke visste det mener jeg. prøv å formater harddisken før du bruker den. <---- vet igrunn det der, men er jo det som er problemet, når jeg skal formatere HD så viser den ikke mere enn 131, finner liksom ikke resten av plassen som skal være der

 

du kan jo ta å mekke 2 partisjoner på 100 gb hver da.. da skal det gå smertefritt.. eller som sagt et ide kontroller kort.. <--- jeg gjenntar, jeg finner ikke mere enn 131, hvordan kan jeg da dele det opp i 2X100, fordel å tenke litt før du svarer :p

 

Det meste som ble postet var til litt hjelp, mens diverse, som nummer 2 og 3 som jeg har sitert her er akkurat som å møte veggen, har ikke noe med problemet jeg har å gjøre. takk spesielt til amigaguy, skal se om det fungerer. :D

Lenke til kommentar
hmm.. hadde akkurat samme problemet med winXP på servern min med 200gb wd 8mb disk. med linux fikk jeg i hvertfall 170gb. nå med windows server 2003 så finner maskina 190gb.. merkelig =P

 

Du skal ikke finne noe særlig mer heller, du har 200GB brutto som

blir til ca. 190GB netto/effektiv volum ;)

 

nei 190 gb er jeg fornøyd med.. men ikke 130gb som jeg fick med winXP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...