Gå til innhold

Sniktitt: Fable: The Journey (X360)


Anbefalte innlegg

for det er albion, historien, utviklingen av the hero og historien gjennom alle spillene som er interresangt . og ikke minst veksten av hele albion=)

Det er akkurat slik jeg ser det også. Hvert spill har jo hatt en selvstendig historie så langt. Et par figurer har dukket opp i to eller flere spill(Theresa og Reaver), men ellers er det lite som linker spillene sammen på det personlige planet.

 

Vi har derimot vært vite til den konstante forandringen av Albion, og det er spesielt i Fable III at teknologien har gjort inntog. I tillegg har Albion utviklet seg til å bli en stat. Riket er fortsatt et monarki, men den nyeste DLC-en hinter jo til at ting kan endre seg i fremtiden.

 

Mtp at spillene ikke har en sammenhengende historie ser jeg egentlig ingen grunn til at det ikke kan komme 7 spill. Så lenge spillene fortsetter å selge bra kommer nok MS til støtte serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nynorsk ser litt rart ut, men prøv å les så skal du se at du glemmer at det er nynorsk du leser ganske raskt. Såå annerledes bokmål er det ikke ;)

 

Blir forøvrig interessant å se om dette funker i praksis. Det er få "vanlige" spill som baserer seg utelukkende på denne type kontrollere.

Lenke til kommentar

Folk som skriver bra nynorsk burde bare fortsette med det. Det er tross alt et offisiellt sidemål i Norge.

 

Folk som derimot skriver på dialekt ala. trøndersk, bergensk etc. Har jeg ingenting til overs for. Det ser rett og slett fordummende ut. Men man skal absolutt få lov til å holde på, det de selv det går utover.

 

Forøvrig tror jeg dette som de fleste andre Fablespill desverre blir ganske skuffende.

Lenke til kommentar

for det er albion, historien, utviklingen av the hero og historien gjennom alle spillene som er interresangt . og ikke minst veksten av hele albion=)

Det er akkurat slik jeg ser det også. Hvert spill har jo hatt en selvstendig historie så langt. Et par figurer har dukket opp i to eller flere spill(Theresa og Reaver), men ellers er det lite som linker spillene sammen på det personlige planet.

 

Vi har derimot vært vite til den konstante forandringen av Albion, og det er spesielt i Fable III at teknologien har gjort inntog. I tillegg har Albion utviklet seg til å bli en stat. Riket er fortsatt et monarki, men den nyeste DLC-en hinter jo til at ting kan endre seg i fremtiden.

 

Mtp at spillene ikke har en sammenhengende historie ser jeg egentlig ingen grunn til at det ikke kan komme 7 spill. Så lenge spillene fortsetter å selge bra kommer nok MS til støtte serien.

 

 

skulle likt å møte på Whisper igjen=D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...