Gå til innhold

[Løst] Billig printer med ok kvalitet


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en farmor som trenger en ny printer. Hun skriver for det meste ut dokumenter med skrift, og kansje noen få bilder.

Hun er ikke veldig opptatt av kvalitet men det må være litt kvalitet. :whistle:

Hun vil ikke bruke for mye på den. Helt et stykke under 1k.

EDIT: Burde aller aller helst være noe som er inne på lageret til en butikk i kristiansand! Elkjøp, Lefdal, Expert etc.

 

Takker for svar :new_woot:

 

(Er ikke sikker på om jeg poster på rett sted nå. Om dette er mere for dyre greier. Men, men)

Endret av burndrinker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så og si alt av printere du får kjøpt i dag har bra nok utskriftskavalitet, spesielt når det er mest snakk om dokumenter. Ulempen med en del av de billigste er litt dårligere byggekvalitet, og kanskje viktigst - at de har felles blekkpatron så går du tom for en farge så må alt byttes. Det gir høye driftsugifter, men er det bare snakk om noen sider i året er ikke det viktig heller.

 

Siden du vet hvor du vil handle er det vel bare å dra dit og se hva de har på lager? Hos Elkjop tror jeg du kan sjekke lagerstatus i butikken også, men vet ikke hvor nøyaktig den er. Gå for en med separate blekkpatroner hvis det er mulig.

Endret av se#
Lenke til kommentar

Du trenger jo ikke spørre selgerne. Det er bare å se på utstillingen og notere deg 2-3 aktuelle modeller, google de + review og lese konklusjonene før du plukker en av de og går til kassa.

 

Kopier og lim inn produktnavnet i prisguiden så får du en viss oversikt over eventuell overprising.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...