Gå til innhold

Hjelp til valg av ny telefon som skal erstatte HTC Touch HD [Ønsker ikke Windows]


Anbefalte innlegg

Hei. Det er på tide jeg kjøper ny telefon. Jeg har hatt HTC Touch HD siden den kom ut. Har vært veldig fornøyd med den bortsett fra at den har windows -_-

 

Jeg trenger hjelp med hva jeg skal velge. Har tittet litt på HTC Desire HD og HTC Sensation men også LG Optimus 2X og en del andre telefoner men jeg klarer ikke bestemme meg.

 

Håper dere kan hjelpe meg litt her med hva som er bra. Det heller mest på HTC.

 

Takker så mye for svar. :)

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vel sett retning av sensation eller optimus x. Enkelte har opplevd at optimus skrur seg av og på, men stort sett virker folk knallfornøyde. Den er også vesentligl billigere. I og med at du velger fra øverste hylle er det jo merkelig at du ikke nevner Samsung galaxy 2?

Skal du kjøpe til full pris eller uten abo?

Lenke til kommentar

"Har aldri likt Samsung noe særlig" teller ikke som argument spør du meg ;)

Jeg har heller aldri hatt noe forhold til Samsung som mobilprodusent, men gir blanke i det når de lager gode telefoner. Kjøpte Samsung Galaxy S etter at flere av kollegaene mine kjøpte den, og det er utvilsomt den beste telefonen jeg noensinne har vært borti. Oppfølgeren Galaxy S 2 ser ut som den råeste mobilen produsert noensinne, og jeg hadde oppgradert på dagen om det ikke var for at jeg kjøpte S 1 for bare et halvt år siden.

Lenke til kommentar

Alle telefonene du har under vurdering er solide, og er det uansett veldig bra pris på disse for tiden - særlig med de nye fastprisabonnementene hos Netcom. Tror uansett hvilken du velger vil medføre stooor tilfredshet i forhold til den telefonen du har i dag (den er for all del god - men som du nevner - den kjører gamle Windows).

 

Priser per i dag m privatabonnement:

 

Optimus: 1 kr m fastpris medium.

Galaxy 2 og Htc sensation: 1 kr m fastpris xl (om du bruker tlf mye, eventuelt 999 / 1199 m fastpris large og medium).

 

Joda - jeg jobber i Netcom dersom noen var i tvil :)

 

Lykke til med valg av ny tlf!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...