Gå til innhold

Se brukernes maibilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Morsomt er det også at det faktisk forekommer kommentarer til alle bildene. Tror dette er andre gangen jeg deltar i disse månedstrådene og får med bilde. Så absolutt inspirerende å se så mange gode bilder representert i løpet av bare én måned. :)

Skrevet

Utrolig å se hva brukerne får til, og som Ksolfjeld nevner øker nivået hver eneste måned! Å få bildet sitt i en artikkel på akam.no er en god movitasjon som jeg tror hjelper mange med å ta seg en ekstra tur ut, og knipse et ekstra bilde :)

Skrevet

Ahhh... Ikke meg denne gang, men var utrolig mye flott her! Masse variasjon og er inniom de fleste "teamene" som det legges ut bilder i tråden.

Eneste som måtte mangle må jo være en fugl da det var mye snakk rundt og om fugler i slutten av måneden.

Gleder meg alt til neste tråd. Skal presse ut masse bilder i fra Junifesttråd, månedsutfordring og andre bilder. En god variasjon av alt og blir mye fotball og natur. Så får håpe at kanskje det første sportsbilde blir plukket ut?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

@Bjørnli: Samtlige (2) bilder jeg har fått med i disse artiklene har ligget på flickr.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Husk hva du har godkjent ved å legge ut bilde

Publisering.

Deltagerene gir Akam.no rett til å publisere bildet i den hensikt å promotere bildetråden. Dette gjelder også bilder som er lagt inn som en link, ikke kun vedlegg.

• Liker 2
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...