Gå til innhold

Nathan Drake på jakt etter tapt by (NGP)


Anbefalte innlegg

Tror nok bildene i UGA er tatt under spillets gang, det er jo ikke verre enn at de på utviklermaskinene pauser hele greia og justerer kameravinkelen slik de vil ha den.

Det er nettopp på dette punktet at ting begynner å bli shady. Det er vanlig praksis i spillbransjen, så jeg er ikke irritert på utviklerne. Når folk baserer inntrykkene sine på slike skjermbilder blir jeg derimot litt stuss.

 

Jeg regner med at det vil dukke opp flere gameplay-klipp i løpet av E3, så da vil folk forhåpentligvis basere seg på dem istedenfor. Gleder meg til å se mer fra spillet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både spillet og NGDP ser ut som utrolig fete produkter. Jeg hadde ikke trodd dette på forhånd, men jeg vurderer seriøst å gå for NGP istedenfor 3DS. Touch-skjerm, to tommelstikker og imponerende grafikk? *Sikle*. Det blir spennende å se hvordan tredjepartsutgiverne planlegger å støtte konsollen.

 

Har det blitt sagt noe om PSN-spill blir spillbare på NGP? Nå tenker jeg på spill som Joe Danger, Journey og Flower.

 

Omg NGP har bedre grafikk på Uncharted Golden Abyss over eneren, beste grafikk på håndholdt maskin jeg har sett i bilder ihvertfall. Slår også mine andre konsoller i hjemmet utenom PS3 :). Impressive!!

Jeg liker hvordan du er skråsikker på de grafiske kvalitetene til Golden Abyss selv om du aldri har spilt spillet. Du er vel klar over at disse skjermbildene ikke viser gameplay-sekvenser? Akkurat slik som Gears 3 traileren som du kritiserte her om dagen.

 

Hva med å vente til spillet faktisk har blitt lansert?

Slike bilder ble også postet før UC2 kom ut, og disse så like bra ut eller bedre på min egen TV :). Så jo jeg har faktisk rett til å si det.

Lenke til kommentar

Slike bilder ble også postet før UC2 kom ut, og disse så like bra ut eller bedre på min egen TV :). Så jo jeg har faktisk rett til å si det.

At noe har skjedd før betyr ikke at det skjer igjen. Alt jeg sier er at det er best å bedømme grafikken ut fra videoklipp eller egen erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...