Gå til innhold

Utdanning uten Generell Studiekompetanse


Nohcho

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har eksamen i fysikk i morgen, og dessverre er dette en mareritt for meg, et fag jeg aldri har klart, og veldig stor fare for at jeg stryker på eksamen. Det er ikke mitt programområde, jeg har samfunnsfag, med Markedsføring og Samfunnsøkonomi over to år, og der er jeg ganske trygg. Men fysikken jeg valgte i tillegg og trodde at jeg ville klare det går dårlig. Da får jeg jo ikke Generell Studiekompetanse, hvis jeg ikke består i morgen. Er det noen høyskoler som ikke krever Generell Studiekompetanse, eller andre utdanningsmuligheter på høyskolenivå innen økonomi? Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skriv masse tekst på de oppgavene du ikke klarer, alt du vet om det de spør om, og hvis du sliter med en oppgave som du trenger verdi på for å gjøre resten, skip den og bare sett verdien til noe og regn det ut med den nye verdien. Slike triks er greie i fysikk da det ikke er ett rent mattefag.

 

Ellers så må du nok ha generell studiekompetanse. :(

Lenke til kommentar

Takker....! Om FHS, det er mye annet jeg kan bruke tida på enn å gå på tur og grille pølser :) Men det gikk faktisk bra, så jeg HÅPER at jeg står, hvis ikke sender jeg bare søknad til vernepliktenstasjonen om å ta militæret nå til høsten :) Takk for svara.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...