Gå til innhold

Avidi Treg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

D/L går stort sett på full guffe her (hvis 512 kan kalles full guffe da :) )

 

men upload ligger på halvparten av hastigheten (får omtrent 8KB/s (= 64kb/s), skal ha ca 16 KB/S (=128kb/s)

 

Nå var nettet nede igjen i går pga trøbbel med hovedfiber (kabelnettet også nede i hele Bærum) - så nå åker snart hele Avidi-didi-hoppla-hei greiene på dynga (har hatt _mye_ nedetid de siste 6 månedene)

 

/wideload

Lenke til kommentar
PS: det er wabby som jo0ber i kundeservice .. kontakt han ... hvis han fortsatt jobber der da

 

Jupp jupp, jobber og står på ... Har hatt en ferie , men er tilbake nuh :)

 

Bare å ringe og spørre så skal jeg se hva jeg får til.

 

Men prøv dette først:

Lukk alt av P2P programmer og andre applikasjoner som kan bruke noen for får bandbredde.

Gå i DOS og skriv " ping www.vg.no - t " , får du noe pakketap ( forspørsel avbrutt / ping timeout " eller høyt ping så kan de hende at det er støy på linja, og da sender vi feilmld med engang :)

 

Er på jobb til 22.00 idag :)

Lenke til kommentar
Gå i DOS og skriv " ping www.vg.no - t " ' date=' får du noe pakketap ( forspørsel avbrutt / ping timeout " eller høyt ping så kan de hende at det er støy på linja, og da sender vi feilmld med engang :)

quote']

 

"could not find host" er vel ikke spesielt bra? :) også prøvd ping vg.no -t

 

/wideload

Lenke til kommentar
Gå i DOS og skriv " ping www.vg.no - t " ' date=' får du noe pakketap ( forspørsel avbrutt / ping timeout " eller høyt ping så kan de hende at det er støy på linja, og da sender vi feilmld med engang :)

quote']

 

"could not find host" er vel ikke spesielt bra? :) også prøvd ping vg.no -t

 

/wideload

 

Prøv " ping 193.69.165.20 -t " . Høres ut som en treg lookup, men da burde du ha slitt med å få opp websider.

 

Hva står det under "ipconfig /all" ?

 

(Dette blir vel mer Internett & nettverk)

Lenke til kommentar
Gå i DOS og skriv " ping www.vg.no - t " ' date=' får du noe pakketap ( forspørsel avbrutt / ping timeout " eller høyt ping så kan de hende at det er støy på linja, og da sender vi feilmld med engang :)

quote']

 

"could not find host" er vel ikke spesielt bra? :) også prøvd ping vg.no -t

 

/wideload

 

Prøv " ping 193.69.165.20 -t " . Høres ut som en treg lookup, men da burde du ha slitt med å få opp websider.

 

Hva står det under "ipconfig /all" ?

 

(Dette blir vel mer Internett & nettverk)

 

nå datt linja ned igjen (dvs det er dama som sitter foran maskinen hjemme. - jeg er på jobben) Jeg er hjemme igjen om ca 1 time og skal sette meg ned ned maskinen med engang

 

/wideload

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...