Gå til innhold

PlayStation-turneringene utsettes (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh... synd.

Men jeg lurer. Hvordan sjekker dere resultatene, hva om taperen i en kamp registrer seg selv som vinner?

Og hva gjør man om motstander ikke godtar venneforespørsel for å spille?

Skrevet

Men jeg lurer. Hvordan sjekker dere resultatene, hva om taperen i en kamp registrer seg selv som vinner?

Og hva gjør man om motstander ikke godtar venneforespørsel for å spille?

For GT5 anbefaler vi alle å lagre opptaket av løpet i tilfelle det skulle oppstå en konflikt. For FIFA 11 kan det være lurt å ta et bilde av TV-en når resultatet kommer opp. Sørg for at klokkeslett og dato er korrekt innstilt i kameraet.

Hvis motstanderen ikke godtar venneforespørsel, så går man videre på walkover.

Skrevet (endret)

Slo akuratt på ps3en min, og ble logget inn? hva i hulleste er det dokker prater om?

Æ kommer jo inn lissom..

Som vi skriver i saken: Sony gikk idligere i dag ut med en melding om at PSN skulle tas ned for rutinemessig vedlikehold, og vi lenker til kilden for uttalelsen. Vi var også i kontakt med Sony direkte, og de bekreftet dette. I ettertid har Sony tydeligvis gått ut med en presisering om at dette kanskje ikke gjelder akkurat Norge. Det er ikke greit dette her.

Vi velger likevel å utsette turneringen, for sikkerhets skyld. Håper på forståelse for det.

Endret av TST
Skrevet

Hvis motstanderen ikke godtar venneforespørsel, så går man videre på walkover.

Og hvordan bevise det? Satser på at ingen er så idioter at de lyver om slikt, men man vet aldri.

Skrevet

Flott... :thumbdown:

Skal i konfirmasjon i morgen, så blir nok ikke noe FIFA på meg. Så da taper jeg bare på walkover?

Skrevet (endret)

Var litt ustabilt ja, men jeg har ingenting å kjøre/laste ned nå så jeg overlever! Jeg bare venter på turneringen i kveld :D

Edit: 1000 innlegg! konservativ_woot.gif

Endret av LaStrada
Skrevet

ikke lenge igjen nå... bare lurer på åssen dette starter.. om jeg må legge til han jeg skal spille mot som venn eller om det skjer automatisk og slikt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...